• Göteborgsbruden

Ingen PMS över huvudtaget.. bra tecken?

AHr BIM på onsdag o brukar ha ömma bröst o bröstvårtor innan, brukar oxå ha mensvärk men jag hade ingen förra o det betydde ju tyvärr inte grav för det. Men nu har jag inge PMS alls, mår som vanligt. Är det är bra tecken lr kroppen kanske bara ändrat sej lr något..

Försöker bli gravid (4:e försöket)
  • Svar på tråden Ingen PMS över huvudtaget.. bra tecken?
  • LinNea08

exakt så hade jag det! Klämde nästan sönder tuttzen för jag trodde mensen skulle komma. Men inte ett dugg pms den gången! Låter lovande för dig/er! Lycka till!

♥Bebis i magen♥ BF 11/06-08
  • toveca

Så hade jag ox¨å när jag blev gravid med Hugo. Inga PMS och inga gravsymtom. Så jag tror på dig

Hugo 17/2 -07
  • the80girl

tror säkert att det kan vara ett gott tecken. Tyvärr kände jag i januari som du. Ingen pms alls, som jag alltid har. Tänkte att nu måste det juv ara något, men nej mensen kom, då blev jag arg på min kropps betende

• Göteborgsbruden

Tack för era svar, hoppaqs jag har lika tur som ni

the80girl: Jo det är det jag täker oxå, kroppen ska då jävlas ibland men vi får se, bättre tecken än vanligt iaf Hoppas du får plus snart!

• Svarta katten

Jag har för mig att jag har läst nånstans att om man inte känner av pms kan det bero på att just denna månad hade man ingen ägglossning. Vilket gör att det inte blir nån större hormonell ändring i kroppen (som gör att man känner av pms). Detta stämde på mig förra månaden, märkte inte av äl som jag brukar göra och hade inga krämpor alls. Tydligen är det så att det inte är alla månader som äl inträffar.

Ska understryka att jag inte har några belägg för att det är så, har bara hört talas om det. Det stämde i alla fall på mig.

• Camilla85

Jag tror också på dej!! Skrattande När jag blev gravid kände jag absolut ingenting förrutom lite molvärk som jag alltid har innan mens... Så jag trodde aldrig då att jag va gravid! Dom gånger jag trott att ja va gravid, för jag haft så mkt symptom har alltid mensen kommit! ;) Håller tummarna för dej! Flört

***Amber 071120***
  • Göteborgsbruden
    Camilla85 skrev 2008-03-01 00:33:48 följande:
    Jag tror också på dej!!  När jag blev gravid kände jag absolut ingenting förrutom lite molvärk som jag alltid har innan mens... Så jag trodde aldrig då att jag va gravid! Dom gånger jag trott att ja va gravid, för jag haft så mkt symptom har alltid mensen kommit! ;) Håller tummarna för dej!
    Söt tjej du har

Nej inga symtom än heller men jag kan inte hjälpa o va skeptisk, är ju iofs 4 dagar kvar o dett är iaf första gången på månader som jag inte känner ett dyft. Brukar få pms 8-7 dagar efter äl nämligen. Aja man kan ju iaf hoppas att jag har lika bra tur som ni andra som inte hade pms o faktiskt visade sej va gravida.

Lr så är det som svarta katten skrev, kanske inte ens hade äl. Men men det får vi se på onsdag lr tisdag då jag iaf tänker testa.
  • Göteborgsbruden

Ingen PMS än heller, kände lite molvärk igår kväll men idag känns nada.. hoppas det är ett gott tecken men min intution säger att jag får mens.. Vill så gärna testa mej men jag får allt ta o vänta till på tisdag iaf.

• Runguska

Mitt enda tecken på graviditet var att jag mådde så mycket bättre än normalt innan mens. Hoppas du får ett plus så snart du testar - lycka till!

Min hemsida - www.kulturellt.se
  • Göteborgsbruden
    Runguska skrev 2008-03-02 14:52:06 följande:
    Mitt enda tecken på graviditet var att jag mådde så mycket bättre än normalt innan mens. Hoppas du får ett plus så snart du testar - lycka till!
    Tack

Ja det är väl ungefär så som jag känner, inga humörsvängningar, ingen mensvärk, inga ömma bröst lr något sånt. Hoppas på plus men vi får se, kroppen kan ju va som den är ibland oxå.
  • flingflong
    the80girl skrev 2008-03-03 18:13:44 följande:
    hur går det för dig, ingen mens på g får vis hoppas.
    Såg i en tråd nyss att hon plussat så hon lever nog uppe på molnen just nu.
    Livet är för kort för att bråka
Svar på tråden Ingen PMS över huvudtaget.. bra tecken?