AnneSophie skrev 2008-02-29 15:24:57 följande:
Hej hej!Jag har haft enorma problem med mailmottagningen för
niomanader.se eftersom företaget där sidan ligger hade ett supereffektivt spamfilter för min mail som slängde en massa mails utan att jag fick veta det (dom hamnade inte ens i min papperskorg). Även riktiga mails alltså. Jag blev först misstänksam för ett bra tag sedan då det inte kom in lika många mails som vanligt. Men mitt webbhotell menade att det inte var något fel. Och mailfrekvensen går upp och ner beroende på årstid så jag slog bort det ännu en tid. Men så blev jag fundersam igen och när jag skaffade en hotmailadress och lade ut på sidan som kontaktadress så fick jag ju en rad mails från besökare som undrade varför dom inte hade fått svar. Det var då det hela uppdagades. Webbhotellet ligger utomlands och spamfiltret hade tydligen tolkat svenska ord i ämnesraden som potentiell spam (ungefär då) och stoppat mailen.Några har jag fått dock, och svarat på dessa.Jag tänkte lägga en notis om detta på förstasidan men ska ärligt erkänna att jag inte fått tummen
ur.Ni får gärna maila mig era användarnamn och om vad ni minns vad trådarna hette så ska jag försöka fixa till detta bums.SÅRRI!
Åh tanken på att DU även är niomånaders-Annesophie har faktiskt slagit mig, men jag tänkte....ähh så ovanligt är det la inte

Med namnet AnneSophie alltså
jaja, jättegulligt om du ville ta tag i det OM du får tid. Jag förstår självklart att du har fler än mig (oss) att bistå.
Kan jag inboxa dig här eller ska jag skriva återigen till din hotmailadress? Skulle vara sååå kanon verkligen om man kunde få tag i dagboken snarast!!!