• Ë n i g m a

IRRITERANDE! Min dagbok på niomanader.se försvann och jag vill verkligen kunna läsa den igen.

När jag var gravid första gången bokförde jag ALL information och alla händelser på siten "niomanader.se"

plötsligt i slutet på min graviditet fick den siten något problem, vilket gjorde den otillgänglig under en lång tid.

Alla dagböcker är borta, hela forumet är borta vad jag kan se.

Ann-Sofie som äger siten skriver att man kan efterlysa sin dagbok till henne, men det har jag gjort tre gånger utan respons.

Är det fler som skrivit på niomanader.se och lyckats få tillbaka sin dagbok???

Är i starkt behov av den, då jag är gravid igen och genomlider samma grav.komplikation.

tack

• Svar på tråden IRRITERANDE! Min dagbok på niomanader.se försvann och jag vill verkligen kunna läsa den igen.
  • Joss79 nr 2

Samma här. Har mailat dem två gånger nu att jag vill ha den, men jag har inte heller fått nåt svar... man blir ju jättebesviken. Där står ju allt man gick igenom!

• Ë n i g m a

Jag vet!!!!!!!!!!

jag är så dum som förlitade mig på en sajt bara...... Skrev i princip inga andra noteringar.... Kände inte till familjeliv så mkt under min första graviditet, så därför är jag i desperat behov av den nu....

Synd att du inte heller har fått svar!

jag hoppas på att Annsofie kanske är medlem på familjeliv så hon ser min tråd

• Champagne

Jag har meddelat Annesophie om din tråd

• Joss79 nr 2

Ja, det får man ju hoppas... men dom kanske inte finns kvar??? Varför är forumet helt borta nu liksom? Som jag fattade det så skulle det komma tillbaka efter nåt serverbyte eller nåt.

• Joss79 nr 2

Grand Cru skrev 2008-02-29 15:14:39 följande:

Åååh, va bra!!! Hoppas hoppas!
  • Ë n i g m a
    Grand Cru skrev 2008-02-29 15:14:39 följande:
    Åh vad snällt!!! jag hoppades på att hon skulle befinna sig här eller iallafall känna nån som gjorde det

Hoppas hon inte blir sur nu bara
  • AnneSophie

Hej hej!

Jag har haft enorma problem med mailmottagningen för niomanader.se eftersom företaget där sidan ligger hade ett supereffektivt spamfilter för min mail som slängde en massa mails utan att jag fick veta det (dom hamnade inte ens i min papperskorg). Även riktiga mails alltså.

Jag blev först misstänksam för ett bra tag sedan då det inte kom in lika många mails som vanligt. Men mitt webbhotell menade att det inte var något fel. Och mailfrekvensen går upp och ner beroende på årstid så jag slog bort det ännu en tid. Men så blev jag fundersam igen och när jag skaffade en hotmailadress och lade ut på sidan som kontaktadress så fick jag ju en rad mails från besökare som undrade varför dom inte hade fått svar. Det var då det hela uppdagades. Webbhotellet ligger utomlands och spamfiltret hade tydligen tolkat svenska ord i ämnesraden som potentiell spam (ungefär då) och stoppat mailen.
    Några har jag fått dock, och svarat på dessa.

Jag tänkte lägga en notis om detta på förstasidan men ska ärligt erkänna att jag inte fått tummen ur.

Ni får gärna maila mig era användarnamn och om vad ni minns vad trådarna hette så ska jag försöka fixa till detta bums.

SÅRRI!

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Ë n i g m a
    AnneSophie skrev 2008-02-29 15:24:57 följande:
    Hej hej!Jag har haft enorma problem med mailmottagningen för niomanader.se eftersom företaget där sidan ligger hade ett supereffektivt spamfilter för min mail som slängde en massa mails utan att jag fick veta det (dom hamnade inte ens i min papperskorg). Även riktiga mails alltså. Jag blev först misstänksam för ett bra tag sedan då det inte kom in lika många mails som vanligt. Men mitt webbhotell menade att det inte var något fel. Och mailfrekvensen går upp och ner beroende på årstid så jag slog bort det ännu en tid. Men så blev jag fundersam igen och när jag skaffade en hotmailadress och lade ut på sidan som kontaktadress så fick jag ju en rad mails från besökare som undrade varför dom inte hade fått svar. Det var då det hela uppdagades. Webbhotellet ligger utomlands och spamfiltret hade tydligen tolkat svenska ord i ämnesraden som potentiell spam (ungefär då) och stoppat mailen.Några har jag fått dock, och svarat på dessa.Jag tänkte lägga en notis om detta på förstasidan men ska ärligt erkänna att jag inte fått tummen ur.Ni får gärna maila mig era användarnamn och om vad ni minns vad trådarna hette så ska jag försöka fixa till detta bums.SÅRRI!
    Åh tanken på att DU även är niomånaders-Annesophie har faktiskt slagit mig, men jag tänkte....ähh så ovanligt är det la inte  Med namnet AnneSophie alltså

jaja, jättegulligt om du ville ta tag i det OM du får tid. Jag förstår självklart att du har fler än mig (oss) att bistå.

Kan jag inboxa dig här eller ska jag skriva återigen till din hotmailadress? Skulle vara sååå kanon verkligen om man kunde få tag i dagboken snarast!!!
  • Ë n i g m a

OKEEEY!

om jag hade gått in på din presentation hade jag ju fattat det för länge sen Men det har jag aldrig gjort.......eftersom det verkade för långsökt...

Svar på tråden IRRITERANDE! Min dagbok på niomanader.se försvann och jag vill verkligen kunna läsa den igen.