• Ms Em

Min make var otrogen med min syster..

Anonym (Sårad!) skrev 2008-02-29 17:06:37 följande:

Jag tror jag måste ha hjälp... För annars gör jag mig själv illa.. Börjar sakta inse det.. Har inte pratat/ skrivit om detta med någon innan... Jag vill bara få försvinna någonstans där jag slipper känna, tänka eller vara... Kan inte göra abort.. Älskar mitt barn.. men vet inet om jag komemr kunan nehålla det sedan....
    Ja, det är nog en bra idé att söka hjälp. Det kan hjälpa dig så mycket att bara få prata med nån som är professionell. Jag tycker samma som i inlägg 25 (som var väldigt bra skrivet!), prata med dina föräldrar och kolla sen om du kan få en akuttid nånstans.

Usch, ingen borde få gå igenom det du går igenom... Men du är starkare än du tror och kommer att klara detta!

*Kramar om*
  • Ms Em

Anonym (Sårad!) skrev 2008-02-29 17:13:46 följande:

Min mamma har alltid varit svag för min syster.. Så det känns som om det kommer vara fördömt.. Vet vet jag visserligen inte.. Kanske känner hon avsky inför detta hon med.. Men det lät inte så sist.. Eller så missuppfattade jag det...Jag har tagit ett stort steg nu... Har ringt min läkare och hon kommer lägga in mig akut ikväll.. För rådgivning terapi och samtal.. Så ska packa lite nu.. Vill tacka alla för det stöd ni skickat.. Om jag någonsin kommer ur det här och reder ut mitt liv.. Så ska jag tänka på ert stöd.. Men nu måste jag bara tänka på mig själv.. Känner mig helt kall igen..
    Bra ts! Nu kommer du få den hjälp/stöd du behöver och bra verktyg för att kunna reda i detta. För du kommer att kunna reda ut ditt liv, du är starkare än du tror. Och du kommer att kunna känna värme igen, trots kylan du känner nu.

Ta hand om dig nu!
Svar på tråden Min make var otrogen med min syster..