Jag blev bedragen av min väninna med min make i julas , så jag kan bara jämnföra med det.
Jag blev riktigt arg på dem men allra mest på henne , henne som jag kallat min syster , tagit henne under mina vingar ...
Jag kom på dem på bar gärning..
De hade druckit bägge , han minns knappt något .. hon säger sig inte minnas..
MEN hon la sig över honom osv ..
Han säger att det är hans fel , att han borde sagt nej ..
Hon pratar bara om hur synd det är om henne hela tiden.
Jag lider med dig verkligen ...
Du har en tuff framtid men jag är säker på att du kommer klara dig.
De som stöttar dig , de kan du lita på , de som anser att du ska bli vän med din syster igen .. de kan du inte lita på för de har tagit hennes parti enligt mitt tycke.
Klart du blir förbannad på dem , här har du tröstat henne o tyckt synd om henne , o haft säkerligen miljoner av andra tankar med ... Så får du det rakt i nyllet ..
Oavsett om din make ångrar sig så måste han inse en sak , o det gäller även min make...
De måste förstå : Ditt hjärta har ett stort sår som måste få läkas, inget de säger kan man längre tro på , man måste få tillit för dem åter igen...
Och det går inte över på en natt eller dag .. Du måste kämpa , han måste kämpa .. OM ni vill vara ett par eller ej..
Lycka till..
Jag sa upp all kontakt med min väninna , som har haft tät kontakt med min familj som en extra dotter o mina föräldrar har visat henne foten .. de accepterar inte att man beter sig så oavsett vad...