Inlägg från: Anonym (hemskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hemskt)

Min make var otrogen med min syster..

Gud va hämst! men försökt att få någon att prata med och få ut din ilska på nåt sätt som inte skadar dig eller barnet, det skulle vara en bra ide att prata med nån läkare eller psykolog som kunde ge dig bra tips om hur du kan fortsätta med ditt liv nu. självklart är du ledsen, arg och tänker på massa hemska saker det är ju mänskliga känslor. Hoppas att du hittar tbx livsglädjen snart!!!!

Angående din syster och din man så kan du vara säkert på att de kommer att ångra det hela livet, allt man gör i livet får man betalla tillbaka oxo för eller senare.

Vi kvinnor är starka och klarar av mycket, mitt råd är försöka glömma mardrömen och gå vidare så fort som möjligt för din skull. Jag får en klump i halsen när jag tänker på situationen och försöker tänka om det hade hänt mig och hur jag skulle göra, man kan inte sätta sig i ditt plats men så tror jag i allafall hur jag skulle ha gjort.'

massa kramar till dig!

• Anonym (hemskt)

Efersom man kan inte göra nånting åt det som har redan hänt måste man hitta det positiva i situantionen men jag vet att det låter dumt...

tex nu slipper du bryr det om din syster och hennes graviditet, som du var så orolig över samtidigt slipper du din man som är en skitstövel som kunde såra dig så djupt och nu har du fått någonting som verkligen är mest värd än de två DITT barn. Nu har du även chansen att byga om ditt liv på nytt och bli starkare.

Klarar du det här så klarar du allt!

Massa kramar

Svar på tråden Min make var otrogen med min syster..