Min make var otrogen med min syster..
Sess82 skrev 2008-02-29 19:23:59 följande:
Fy va vidrigt gjort av dom! Av dom båda två. Känner du att du inte vill ha dom i ditt liv så ska resten av familjen respektera det och stötta dig. Att din mamma ringer och ber dig prata med dom båda en gång är ok, men om ber dig föera gånger, ja då har hon valt sida. Ingen runtomkring det här ska behöva välja sida, eller räknas som att de gör de bara för att de behåller kontakten med båda parter, men att ringa och be dig prata med dom, för att göra livet lättare för din syster, nä då har dom valt sida!Stå på dig! Säkert jättejobbigt att inte ha de som man alltid haft nära sig som familj så tätt inpå längre. Avstånd, det tar man ju automatiskt i ett sånt här läge. Det är ju så självklart att du inte vill se varken din man eller din syster. Gud va ruttet gjort av dom!Att de haft ett förhållande bakom din rygg är väldigt illa bara det. Att din syster sen ber dig om stöd för att hon blivit gravid... att din man inte bekänner att det är han som är pappan. Att din syrra inte berättar allt redan då när de faktiskt "klantat" till deras hemlighetmakeri... utan de försöker göra dig delaktig och stötta syrran med barnet. Nej jag finner inga ord för det! Din syrra har varit gravid i 7 månader.... och hur länge har dom inte gått bakom ryggen på dig innan dess också? Nä... *ryser*Behöver du en vän så är det bara att inboxa mig. Jag hoppas någon annan i din familj förstår vad som skett och hur dåligt du mår, så du kan få den stöttning du behöver. Din syrra är inte den som behöver stöd för hon mår säkerligen bättre än vad hon förtjänar med övriga familjen på sin sida. En varm kram från AnneSTYRKEKRAMAR TILL DIG TS