• Mamsis

Min make var otrogen med min syster..

Det är du som har allt mitt stöd i detta, om din familj inte kan stötta dig så ta avstånd. De är ärligt talat inte kloka i huvudet om de inte begriper att din syster är den som borde uteslutas med omendelbar verkan.

Att din syster inte kunde med abort.. Jisses, snacka om så totalt ego den människan är. Jag fattar väl att abort inte är lätt, men att dömma dig till livslångt lidande på detta vis.. Ja, jag saknar ord.

• Mamsis

Jag hade nog flyttat.. Sagt upp kontakten totalt och krävt av min man OM jag nu ens i min vildaste fantasi ens haft den allra minsta lilla tanke på att ha honom kvar, absolut under inga som helst omständigheter haft kontakt med systern mer. Ok de ska ha barn ihop, men vete fan om jag itne velat att min man i det läget skulle bli en sån där "usel frånvarande" pappa.. Tvivlar på att jag skulle kunnat vara annat än ego där.. Barnet kan ju inte hjälpa det som hänt, men ändå.. OM jag nu haft mannen kvar och kunnat med att han hade kontakt med barnet skulle jag iaf krävt att överlämnandet skulle ske med kontaktperson, utan systern närvarande.

Svar på tråden Min make var otrogen med min syster..