• Anonym

Min make var otrogen med min syster..

OMG.. då blir ju barnen både kusiner och syskon på samma gång?

• Anonym

Fy fan vilken mardröm du går igenom, kan man svika någon värre än sådär...och gravid dessutom. Usch vad hemskt, ska din man ha barn med både dig och din syster, hur ska man förklara det för barnen, kommer du behålla barnet?

Lämna allt bakom dig. De förtjänar inte din respekt eller mindre dig. Är du säker på att din familj tar deras parti, de vill eg kanske bara att ni ska bli vänner igen, kan de inte förstå att du kan träffa dom men inte din bror o syster? De kan ju för fan inte ta parti för dfet hemska dom gjort!
    Verkligen sjukt av din man o syster
    Hur äckligt som helst
    hoppas du orkar ta dig igenom allt

• Anonym

Du verkar älska barnet du väntar. Som vissa skriver så är det inte barnets fel att dennes pappa och moster är svin. Kämpa för ditt barn en vacker dag kommer du finna en mkt bättre man en den du hade. Förstår att du inte vill veta av din syster skulle aldrig förlåta henne man gör inte så här mot sin syster..

Kramar om

• Anonym

fy fan så jävla dålig stil av dom.
    Jag skulle ha gjort likadant som dej

• Anonym

Vad fruktansvärt! Hoppas det löser sig för dig, så att du långsamt mår bättre! Det de gjort är oförlåtligt!!!! Många stora kramar!!!

• Anonym

fy vad hemskt.. stackare många kramar till dig.. ja säger så här de skjuts för lite !!

• Anonym

Är det någon som hört fr TS sedan hon lade in sig?

• Anonym

Jag verkligen känner med dig.... Den smärta du upplever nu måste nästan sluka dig levande....

Många många styrkekramar till dig...

• Anonym

usch stackars dig!!! Förstår att du är fruktansvärt arg och sårad! Tycker itne du har ngn som helst plikt att förlåta eller ens förstå ngn av deras handling... dessutom förstår jag inte hur din familj kan välja att ta hennes parti, det är inte klokt!!! Jag hoppas att du skall finna nytt mod och ny styrka att klara dig igenom detta!!!

stor tröstkram!!!

• Anonym

Först och främst, skönt att du blvit omhändertaget och vänt på saker och ting!

Jag skulle aldrig förlåta min syster. Bra att hon lättar sitt hjärta så att du vet, men jag hade bara kännt mer hat mot henne efter det brevet. Sen till din man, följ ditt hjärta. Ta en dag i taget. Det kan bli så att ni kan hitta till varandra igen. Ska jag se till mig själv hade min tillit aldrig kommit tillbaks. Men ta en dag i taget. Ta hand om dig och barnet och det som växer fram växer fram. Det är ju så att han på nåt vis kommer finnas där ändå nu när han är pappa till barnet så någon slags realtion kommer ni ändå behöva jämka er fram till.

Kram och ta nu hand om er!!!

Svar på tråden Min make var otrogen med min syster..