• isisisis

Hur många är vi?

Apropå att läkarna faktiskt är rätt okunniga om ÄD och ganska ovilliga att hjälpa till i vissa fall,skulle jag vilja veta hur många vi är som ska göra eller har gjort ÄD utomlands.

Det hade varit kul att veta och tala om nästa gång man besöker gyn.
    Sen finns det ju fler som inte är på FL förmodligen,men det hade varit roligt att veta iaf.

Vill ni skriva i tråden?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hur många är vi?
  • Liselotte B

Vi var i Riga och jämförde EGV och AVA förra veckan. Intressant! Så vi överväger ÄD.

• Kim Carol

Vi har bestämt oss för att prova ÄD.

• mcahan

Hej !

Vi åker till St Petersburg imorgon. Kommer att få en äggdonation den 17:e mars om allt går som det ska.

• makima

Ja, vi är visst många. Både nya och även de jag sett i andra trådar

Vi får väl snart sätta upp en lista på alla som vill så vi kan ha lite koll var vi är i behandlingen och även var vi går.

isisisis: Du vet väl hur man gör utan att behöva skriva om listan varje gång man ska ändra nåt ? Eller?

makima

• makima

Fast vi kanske skulle gjort den listan i tråden" vi som gör ÄD i europa". Då kommer alla med även de som ej går på AVA eller EGV

• isisisis

Makima gör gärna en lista i den tråden!
    Bara roligt!
    En med datum och planerad behandling

• töjet

Här är en till som skall börja behandling imorgon...
    planerad första ÄD försök 14/4 Ava Riga

• Förälskad mamma

Här kommer jag - ytterligare en som är mitt i en behandling. Eller rättare sagt, har sedan några dagar ett befruktat ägg i magen som jag hoppas hoppas hoppas ska trivas därinne. Jag är helt förundrad över dessa fantastiska donatorer. Vilken grej de gör! Jag och min man kontaktade AVA i höstas efter beskedet att jag inte har några egna ägg kvar. Fick komma på besök i slutet av januari och nu sitter jag alltså här med "ägget". SÅ coolt!

Svar på tråden Hur många är vi?