• Litheo

Vilka kändisar har du träffat?

Tänkte starta en tråd för alla kändis k-ta

Vilka kändis har du träffat och berätta gärna lite mer om dem Jag börjar:

Jag har sett ett gäng men det närmaste kroppskontakten jag har fått är av Dr Alban när han var på en Pub här i Gävle med Tomas Brolin och jag fick en kram av honom och ett foto i samband med det

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-29 22:30
    Förresten, glömde Anna Book. Var på Kryssning när hon uppträdde och under buffén gick jag fram och frågade om jag fick ta en bild till min brorsdotter för att inte vara alltför pinsam

Men det ville hon inte.. kan ju förstått det efteråt att hon inte ville bli fotad vid ett buffébord med mat i högsta hugg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-29 22:37
    Kom ju för 17 på en till
    Rickard Olsson i Bingolotto Han var min lärare när vi sände radio i Högstadiet och vi fick åka bil med honom till Radiohuset där han jobbade, i framsätet fick jag tom sitta och jag blev lite småkär.. haha..han var iallafall himla trevlig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-29 22:40
    Dessutom springer man på Rolf Lassgård på Ica Maxi då och då. Han är så himla mysig. Han hejjar ibland trots att jag inte känner honom men han känner väll kanske igen en.. Gävle är inte så stort...

• Svar på tråden Vilka kändisar har du träffat?
  • korven72

Träffade magnus härenstam när jag va 9 år. Fick autograf och var mycket lycklig. (kraven var tydligen inte så höga på den tiden)

De senaste åren är det ett gäng olika musikfolk som kommit och haft konserter på mitt jobb...

Men inget slår Magnus Härenstam

• mooogn

Har firat nyår med Strix television. Inbjuden av Rickard Engfors.

Har bott i Stockholm med omnejd i tio år så s.k. kändisar ser man ju överallt. Det var bara kul det första året *S*

• Familytime

Är Erik Segerstedt en kändis?

• korven72
    Familytime skrev 2008-02-29 22:17:38 följande:
    Är Erik Segerstedt en kändis?
    Snygge erik? *S*
  • Fru Gustavsson

Har sålt kaffe på x2000 till The ark (ja hela gänget var nog med), serverat kaffe till Uffe Larsson på mälarbanan och bott granne med Thabo Motsieloa.

Min nyföding ska börja dagis i mars, vart tog tiden vägen???
  • Marco och Mathias mamma

Har druckit grogg med Eddie Meduza...

• Familytime

Ja, han kallades väl så i Idol... Om han är en kändis, så har jag träffat en kändis. Mycket! Han är min vän!

svart tulpan skrev 2008-02-29 22:19:39 följande:
    Snygge erik? *S*
  • Sunshine02

Oj..

Var på finalen på mello förra året och gick förbi efterfesten.
    Fick då "träffa"o ta kort på:
    - Sonja Aldén
    - Marie Lindberg
    - Anna Book
    Urtrevliga damer.. och superglada..

Har träffat en hel del kända hockeyspelare genom åren eftersom jag är släkt med en av dem..

ja det var väl det

~~ min mamma - en ängel ~~
  • små fötter

De flesta i idolgängen genom tiderna

Två i min mage, tre i himlen
Svar på tråden Vilka kändisar har du träffat?