Billig, enkel och bra symaskin??
Hej alla!
Är så sugen på att köpa en symaskin att utöva min kreativitet med.
Är ju dock inget proffs, och undrar om någon här har nåt tips om en prisvärd och enkel maskin.
Ha det bäst, kram kram
Hej alla!
Är så sugen på att köpa en symaskin att utöva min kreativitet med.
Är ju dock inget proffs, och undrar om någon här har nåt tips om en prisvärd och enkel maskin.
Ha det bäst, kram kram
Jag har en Huskystar, kostade runt 1500:-. Den är jättebra!
Har hört talas om att de symaskiner som IKEA säljer är riktigt bra, tror att de kostade knappt 900:- om jag inte minns helt galet fel.
Jaha, har IKEA sånt? Hade jag ingen aning om! Ska glutta på deras hemsida då. Tack!
Får ju tyvärr inte fram nån stor bild på symaskinen från IKEA, finns det möjligtvis någon här som har den?
Jag har en.. 600 spänn. Funkar jättebra
Jag fundera oxå på symaskin... men inte stod det mycket om "Tråckla" på ikea.se
Man vill ju gärna veta vad det finns för tillbehör till den.. vad den klarar att sy för material osv..
Den klarar allt, skinn är jag inte så säker på. Men det följer med olika nålar till maskinen för olika tyger. Den är ganska enkel. Men det är sicksack raksöm och knapphål som man har i skjortan ni vet. Kommer inte ihåg vad det heter, ha ha ha
www.pricerunner.se/f/550/Symaskiner&a_search=
Hittade dock inte ikeas modell här..
Har en från brother. Den kostade 1200 på siba. Har 35 sömmar och har klarat allt jag gett mig i kast med hittills förutom 6 lager jeanstyg.
Har IKEAs Tråckla och är jättenöjd. Hörde att den fick bäst-i-test av symaskiner för bl. a. sin enkelhet, funktioner och pris, men kommer tyvärr inte ihåg vart testet var
Coop har en hugin som också är väldigt bra. Den har motor från hskvarna och det är ju inte fel.
KOlla annars i symaskinsaffären, de brukar sälja begagnade för en billig penning. (Garanti brukar ingå.)
Jag har också IKEAs den är enkel och kostar endast 590 kr. kanon
Jag har ikeas tråckla som extra symaskin o den är superbra!