• FridaGBG

Baddräkt för gravid i Göteborg?

Vart hittar jag en baddräkt för gravida i Göteborg?
    Lindex hade inte fått in ännu, NK hade inget, har vart runt i lite små butiker som säljer badkläder och underkläder men ingen har detta?
    Någon som har något tips på vart jag kan hitta en?, tyvär så hinner jag inte beställa ifrån nätet då jag behöver den redan på måndag.

• Svar på tråden Baddräkt för gravid i Göteborg?
  • Lisa1976

hm har tror jag. iaf på nätet. Borde finnas i babybutiker annars, tyb babyboom eller babyproffsen

• Lisa1976

Varför måste man ha en gravidbadräkt egentligen? Jag hade bikini när jag var på vattengympa.

• gormisen

Har du kollat på Mums (? heter den så)på Grönsakstorget? Sen d´finns den en mammabutik på Linnégatan, ganska när Huggets färg. de kan kanske ha...

• Fiafjant

på viktoria som ligger på S. Larmg finns det iallafal en modell. den är svart och du kan växa i den. priset är 350kr har jag för mig. köpte min där i januari. kan sägas att den inte är den snyggaste men den funkar.

• annabella

Mammakläder (ligger vid Linnégatan) hade ett par olika gravidbaddräkter när jag var inne sist. Jag köpte min där för två veckor sedan. Har för mig den kostade 349 kr.

• Lilla Fjun

Hennes & Mauritz har en helsvart baddräkt för 179 kr. Köpte en själv förra veckan på Kungsgatan

• SaraHeleneBirgitta

Var precis på väg att säga att jag såg en baddräkt på H&M för någon dag sedan på allum i partile..

• hcj

Nu har du ju redan hittat en baddräkt, men ett tips är att kolla på badhusen. Jag upptäckte när jag började med vattengympa att dom säljer gravidbaddräkt på badhuset. Kanske är lite beroende på vart man bor men det kan vara värt ett försök.

• Louise Hbg

Jag är super nöjd med min jag precis köpt på 4mom på nätet, och den var inte farligt dyr heller ca 200:-... ett tipps för er andra som är på jakt!

Svar på tråden Baddräkt för gravid i Göteborg?