Svar på #603
Fyyy vad illa jag skrev igårkväll!! Förstår nu att jag var "drogad" än....pinsamt!! Men jag visste ju iaf vad jag skrev, det var klart i huvudet.
De där papprena jag menade ska inte alls vara med i leveransen dom kommer i separat brev, för däri ligger papper till nästa beställning som du skickar in själv. Men det kommer med en följesedel och den ska ligga med bland maten du får.
Snurrade jag till det igår?? Hoppas isf det har klarnat nu.
Ja som sagt det där med tänder är inget kul alls, ska du operera ut den då, sövas? Det är det bästa har dom alltid gjort på mig innan för att jag är så rädd....men denna gång fick jag dricka nåt som skulle göra att man slappnade av och glömde bort vad som hände. Man ger det till barn.....visst, jag är bara 35 men jaja räddär jag iaf! Jag minns inte hur vi körde för att komma hem och jag somnade i tandläkarstolen, till slut, dom fick ge mig mer för jag var FÖR normal, kansse jag upp repar mig men jag mår dålig över detta iaf.
Ja har du frågor om nånting så kan jag säkert svara på det eller försöka iaf, man får ju hjälpa varandra i både med och motgångar!
Förresten så när jag väckte Oscar för en stund sen så var han knallröd igen i ansiktet och lite svullen, funderar på om jag ska ge honom Tavegyl (ska ge det vid allergireaktion enligt läkaren) eller om jag ska ta honom till vårdcentralen först så dom får titta på honom, men dom gör ju inget iaf. Fattar inte vad det kan vara bara.....
Det enda han åt igår som inte ingår i vår dietmat var en mer med jordgubb och blåbärssmak, det var visserligen äpple i den oxå såg jag när det var för sent, för troligtvis tål han inte äppel heller, men då är han ju superkänslig för det är ju inte så mycket i den.
Jag vet snart igenting!
Jag har sagt till på förskolan att han inte får leka med lekleran iaf och inte äta äpple där. Sen är det ju noga med handhygienen för både personl och barn. Fy vad svårt det är igen det här, jag känner nästan att han måste vara hemma för att bli helt frisk, det är ju OMÖJLIGT att få det så rent från det han itne tål på ett ställe där det vistas så många!!
Känner mig frustrerad!!
Nu ska dom få frukost här iaf.
Ha en bra dag!!