Jag ångrar att jag skaffade barn....
TS
Strunta i alla oempatiska puckon som hoppar på dig i den här tråden. Dom verkar ha noll livserfarenhet och nolltolerans mot minsta avvikelser. De är förstklassens fega mobbare som gömmer sig bakom anonymitet på internet. Kom ihåg att det är anonymiteten som får dom att våga häva ur sig sina idiotiska kommentarer, i verkliga livet hade dom troligtvis varit mycket mer förstående.
Du har hamnat i en situation du inte kunde förutse. Det blev inte som du trott, hoppats och önskat. Hur skulle du vilja att din tillvaro var för att den ska kännas bra? Vilka förändringar i din vardag skulle behöva ske för att du ska må bättre? Finns det någon öppen förskola du kan gå för att slippa isoleringen hemma? Har du några grannar med små barn som du kan fika med? Jag vet att det kan vara urjobbigt att ta första kontakten men oftast är det mycket uppskattat.
Det ÄR en stor omställning att bli förälder. För vissa fungerar omställningen otroligt bra, för andra tar det längre tid att hitta sin nya roll och trivas med livet. Hoppas att du kan hitta ett sätt som gör att din tillvaro känns bättre. Massor med kramar.