• Me o Mike

Värksvaghet med 1a barnet...

Det kan non INGEN svara på!! Finns inga som helst undersökningar på hur andra förlossningen går.. Går ej att jämföra tyvärr...

• Me o Mike

Ja absolut, men det är inget som ger TS nån "trygghet" heller.. Eller hur??

Teskedsmamman skrev 2008-03-02 18:32:51 följande:
    Vetenskapligt kan nog ingen svara på det... men man kan komma med sina egna erfarenheter, eller hur?
  • Me o Mike

Varför är du OTREVLIG mot mig??
    Jag kanske missförsod TS bara..

Teskedsmamman skrev 2008-03-02 18:47:58 följande:
    Jag är fullständigt övertygad om att vi inte behöver nedvärdera ts genom att tro att hon inte är fullt kapabel att förstå det själv.
  • Me o Mike

Fråga innan du tar för givet! Varför skulle jag vara nedlåtande mot TS!! Jag ville bara försöka ge nåt typ av svar..
    Och JA du låter fruktansvärt otrevlig i ditt skrivande..

Teskedsmamman skrev 2008-03-02 19:45:35 följande:
    Jag är inte otrevlig, inte alls... jag tyckte du verkade så nedlåtande bara... jag kan bli otrevlig så märker du skillnaden, men jag ser ingen anledning...
  • Me o Mike

Anmäl mig då om du känner att du får ut något av det.. Herre jisses..

Teskedsmamman skrev 2008-03-02 20:21:15 följande:
    Att jag låter otrevlig är din tolkning, precis som att jag tyckte du verkade nedlåtande.... jag skrev aldrig att du var det, bara att du verkade....Obs, förtydligar bara så du förstår skillnade på ditt och mitt sätt att diskutera... Jag har inte anklagat dig för något utan bara att du verkar/"låter".. däremot ligger du på en linje som kan gå till påhopp om du fortsätter... vill du fortsätta tjafsa är du välkommen tillmin gästbok så vi inte sabbar TS tråd.
  • Me o Mike

TS förlåt om det blev "tjafs" här inne.. Det var iaf aldrig min avsikt att låta nedvärderande mot dig om du kanske också trodde det!!! Jag missförstod bara din tråd lite..

Svar på tråden Värksvaghet med 1a barnet...