• genesarets sjö

Ok att killen runkar men inte vill ha sex?

Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 4 år. Har haft ett jätte bra sexliv.. Han har alltid varit mycket för sex. Och jag har aldrig ifrågasatt honom när han tillfredställt sig själv heller eftersom vi alltid haft ett bra sexliv. Men nu till saken är att han inte velat ha sex med mig alls på en månad. Vi har det jättebra förutom det. Och jag har inte pressat honom heller eftersom jag anser det normalt att få mindre sex lust ibland. Jag har iallafall frågat honom varför han inte vill och då säger han att han mår dåligt och inte känner för det. Men ikväll när jag gick in i sängen och la mig bredvid honom började ja försiktigt börja ta på honom, då blev han jätte besvärad märkte jag och jag kände att han var alldeles kladdig. Jag blev jätte ledsen över detta och undrar om jag överreeagerar? Känner mig lite kränkt att han inte vill ha sex men ligger å runkar för sig själv istället för att vilja ha sex när han vet att jag verkligen vill. Han påstod att han gjorde det för att han skulle somna lättare och att han inte trodde ja ville för jag är förkyld. Men jag menar han har ju inte velat alls på en månad.. Så till min fråga, överreagerar jag som tar åt mig? Tacksam för svar både från tjejer och killar.

• Svar på tråden Ok att killen runkar men inte vill ha sex?
  • Anonym (Samma)

Hej! Det ser ut som att ts kommer ifrån mig fatiskt. Jag är grymt besviken på min sambo :( han onanerar varje kväll! Spelar ingen roll om jag ligger brevid och gråter - han gör det iallafall! Blir galen och har tagit upp detta med honom flera gånger. Tyvärr så ser det ut som att detta ska bli slutet för våran del för det är jobbigt när samlivet inte fungerar!
    Lycka till :)

• mita78

tycker inte att du överreagerar fullt normalt tänkande jag hade oxå blivit ledsen och besviken om min sambo gjorde så mot mej, jag dumpade själv en kille för något år sedan ju st för att efter ca 6 månader aldrig ville ha sex med mej och att han heller inte tycktes vela träffa mej och allt var jätte bra innan det och när jag väl tog upp det och gjorde slut efter 1 år så tyckte han att allt var jätte bra mellan oss och att vi inte hade något problem men jag klarar inte av ett förhållande utan sex.

• genesarets sjö

tack för svar tjejer.. fortsätter det så kommer jag bli grymt besviken.. Känns så ledsamt att man föredrar att runka för sig själv än att ha sex med sin flickvän... Undrar varför man gör så?

• mita78

det undrar jag med men man verkar inte kunna få något vettigt svart från dom även om man frågar. hoppas det löser sig för dij snart.

• Anonym (**)

Han kanske har en "downis" bara. Vi tjejer har ju det ibland, det kan killarna också ha.
    FAST jag tycker nog egentligen inte att du överreagerar, om han ska runka tycker jag nog inte att han behöver göra det så uppenbart när han vet att du verkligen vill!
    Lycka till, hoppas att det löser sig snart!

• Schnauser
    Anonym (Samma) skrev 2008-03-03 04:48:03 följande:
    Hej! Det ser ut som att ts kommer ifrån mig fatiskt. Jag är grymt besviken på min sambo :( han onanerar varje kväll! Spelar ingen roll om jag ligger brevid och gråter - han gör det iallafall! Blir galen och har tagit upp detta med honom flera gånger. Tyvärr så ser det ut som att detta ska bli slutet för våran del för det är jobbigt när samlivet inte fungerar!Lycka till :)
    Stackare sägar jag bara. Så himla respektlöst att göra det sådär demonstrativt mitt framför näsan på dig. Hur kan man bara ligga och onanera med en gråtande och ledsen partner brevid sig?! Ofattbart! Hoppas det löser sig för er/dig och även du TS. För mig låter det som din kille har någon form av svacka och att han använder onani för att kunna sova bättre är något normalt. Onanin i det här fallet tror jag inte har något att göra med hans känslor för dig. ...men det kan ju göras diskret tycker jag. Förstår att du är ledsen.  
    Cibi condimentum fames - Hungern är den bästa kryddan
  • Anonym

ja du det lät sommin sambo de e så jobbigt och man blir så besviken på dem han vill inte ha sex men han runkar

• Jordgubbssmak

Jag hade faktiskt blivit skitledsen o känt mig oälskad som fan!
    Förmodligen ställt till en himla cirkus och krävt svar, så du är en ängel jämfört med mig o jätteförstående tycker jag!
    Jag skulle inte kunna leva med någon som inte oftast helst hade sex med mig i stället!

• Anonym

hej var kommer era män ifrån??

• Anonym

Man tröttnar ju emellanåt och det är inte mycket att göra åt. Har man varit tillsammans i 4 år så så är det lätt hänt att känslan "been there done that" infinner sig. Förhoppningsvis går det över.

Svar på tråden Ok att killen runkar men inte vill ha sex?