Inlägg från: Trinity78 |Visa alla inlägg
  • Trinity78

Restaurang i Jönköping, till påsk?? HJÄLP

Mammassaga skrev 2008-03-04 07:48:21 följande:
    Hittade en som heter Mäster Gudmunds Källare, är det någon som vet hur portionerna ser ut där? Är nämligen ganska viktigt att portionerna är normalstora och inte så jättesmå som på vissa restauranger.
    Jag är rätt missnöjd med Mäster Gudmunds Källare. Ärligt talat så smakade det lite uppvärmt halvfabrikat. Fundersam 

Jag skulle istället rekommendera Twin City, Karlssons Bar & Matsal, Ester Kök & Bar eller Trottoaren.
    To fail is to successfully learn what doesn't work
  • Trinity78
    MrsDream skrev 2008-03-05 16:04:30 följande:
    Mäster gudmunds hade sist jag va där (ett tag sedan) pulvermos till sin plankstek!! så illa får det inte va.
    Ja just det! Det hade jag glömt bort! Min sambo åt plankstek där och då var det också pulvermos. Och det var INTE hemlagad bearnaisesås. Han åt inte ens hälften.
  • Trinity78
    sunshine03 skrev 2008-03-06 09:59:41 följande:
    gäddan & gåsen har bra mat... inte små portionerOch så finns Amadeus.. dom har oxå mycket mat i sina portioner..
    Båda de restaurangerna har mer flottig vägkrogsmat än fin restaurangmat, tycker jag.
  • Trinity78
    Lixen19 skrev 2008-03-06 18:15:21 följande:
    Trottaren eller 8 Glas, Amadeus eller dal Baffo, super god mat..Anna Gretas har nog den bästa maten i stan, dock svårt att få bord..
    Ja, Anna-Gretas är jättebra!
Svar på tråden Restaurang i Jönköping, till påsk?? HJÄLP