Han vill iunte slicka när jag har stubb
Blev lite chockad för nån vecka sen, jag har aklltid vart rakad down there, ända sen 14 års ålder, och har lämnat en bitt i mitten.
sköter de bra och rakar och så.
sen förra veckan så sa min kille att han kunde slicka mig när vi låg i sängen, då sa jag att jag hade inte rakat mig på 2 dagar så de är lite stubb, då ville han känna med fingret och sen sa han
- ja alltså de blir ju lite som att slicka en skäggig gubbe, känn med fingret på min haka, ungefär så skulle de kännas.
jag blev lite ställd.
- jaha kan du inte slicka mig då eller, de är bara 3 dagars stubb??
. ja men som sagt de blir som att slicka en skäggig gubbe, men jag kan göra andra saker ju.
och för nån dag sen var de samma scenarie, jag hade lite stubb, och då sa han att vi kan ju enbart ha sex istället.
det stör mig som fan att han är så kräsen, eftersom han själv ser ut som en buske där nere, och jag sa även till honom och jag brukar fab få hår i munnen när jag suger av dej, du är ju inte rakad alls.
- de är inte samma sak, du kan inte få hår i munnen när du suger...
jo de kan man visst, plus att de är finare med rakat.
vart bara så jävla irriterad, ni som rakar er, ni vet att det går knappt en dag så är de lte stubb, fan vilken kräsen jäkel,
jag vill ju att han rakar sig, men har aldrig vågat säga de, men nu när jag märker hur kräsen han är så funderar jag på att fr¨åga, hur skall man säga?