• Anonym

Han vill iunte slicka när jag har stubb

Blev lite chockad för nån vecka sen, jag har aklltid vart rakad down there, ända sen 14 års ålder, och har lämnat en bitt i mitten.

sköter de bra och rakar och så.
    sen förra veckan så sa min kille att han kunde slicka mig när vi låg i sängen, då sa jag att jag hade inte rakat mig på 2 dagar så de är lite stubb, då ville han känna med fingret och sen sa han

- ja alltså de blir ju lite som att slicka en skäggig gubbe, känn med fingret på min haka, ungefär så skulle de kännas.

jag blev lite ställd.

- jaha kan du inte slicka mig då eller, de är bara 3 dagars stubb??

. ja men som sagt de blir som att slicka en skäggig gubbe, men jag kan göra andra saker ju.

och för nån dag sen var de samma scenarie, jag hade lite stubb, och då sa han att vi kan ju enbart ha sex istället.

det stör mig som fan att han är så kräsen, eftersom han själv ser ut som en buske där nere, och jag sa även till honom och jag brukar fab få hår i munnen när jag suger av dej, du är ju inte rakad alls.

- de är inte samma sak, du kan inte få hår i munnen när du suger...

jo de kan man visst, plus att de är finare med rakat.

vart bara så jävla irriterad, ni som rakar er, ni vet att det går knappt en dag så är de lte stubb, fan vilken kräsen jäkel,
    jag vill ju att han rakar sig, men har aldrig vågat säga de, men nu när jag märker hur kräsen han är så funderar jag på att fr¨åga, hur skall man säga?

• Svar på tråden Han vill iunte slicka när jag har stubb
  • Anonym (A)

rakar inte du dig så rakar inte jag mig

• Jiie

Säg bara rätt ut, krångla inte till det...

Alex kanske blir en Felix
  • Alphamale

Bolibompa bolibom bom pa

• Anonym

alphamale: förstod inte riktigt din mening eller syfte med din mening?

alltså de har aldrig vart nått stort problem för mej att han inte rakar sig, men jag tycker det är bra mycket frächare att suga när man slipper leta sig fram till kuken genom snår och skit.

men efter att hag märkte hur kräsen han var så blir jag bara så irriterad, lite stubb som bara känns och som knappt syns var ett probem för honom och då kunde han inte slicka, men jag skall stp ut med hans buske???
    hmm nej tack skabbigt

• Fluffy Clouds

Hehehhe

Låter som att han har tungan på fel ställe. Det är väl inte där han skall slicka dig :)

Guida honom till rätt ställe eller ställ samma krav på honom :)

• Anonym (säg ifrån)

Har ni varit tillsammans länge? Jag tycker gott du kan be honom att ansa sin buske, även om han inte vill raka sig kan han ju trimma den..
    håller med dig om att det e så mycket mer upphetsande med en karl som tänker på hur han ser ut, även där nere. Vad e d för jäkla krav han ställer på dig när han själv inte verkar bry sig om hur han ser ut...
    Nä ställ lite krav på karlsloken och berätta att han sårar dig när han säger som han gör!!!

• ElinaNikki

Fast om det är av anledningen att han kan få lite småsår runt munnen som min sambo brukar ha (!) så har han ju rätt i att det inte kan va så skönt men det verkar ju inte va hans problem. Han kanske skulle satsa på en fjortis då..

• Anonym (vänta nu)

Jag har absolut inget krav på att tjejen ska vara rakad. Tycker båda delarna kan vara upphetsande.

Men jag har också fått känslan av stubb att det känns som en mans orakade haka och det är väl ok om man inte tänder på det?

Nu vet jag ju inte om din sambo ställer krav på att du alltid ska vara nyrakad. I så fall håller jag med om att det inte är rimligt särskilt som han inte anstränger sig för din skull.

Om han däremot säger att han inte är komfortabel med att vara rakad själv och att du får välja själv om du ska raka och hur ofta, så tycker jag att han ska få välja när han vill slicka dig.

• Anonym

Jag hade inte heller velat slicka en skäggig gubbe.

• Bebislängtan 82

Min kille tar mig som jag är och tvärtom. Lite stubb skadar ingen men se han ut som en djungel där ere så förstår jag dig,hår i maten är äckligt

Längtan är stor.
Svar på tråden Han vill iunte slicka när jag har stubb