• xxmeyaxx

TEST: Hur dum är du?

Ja, hur dum är du egentligen? Roligt test

quiz.passagen.se/showQuiz.do

Jag fick:

Du är lite dum. Men bara LITE.
    Om du tänker före handling blir du mycket smartare. =)

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden TEST: Hur dum är du?
  • nattfrost

Inte är du smart. Inte JÄTTEdum heller. Men inte smart :-P

• Goliz

Fick...

Du är lite dum. Men bara LITE. Om du tänker före handling blir du mycket smartare. =)

• Katten79

Du är lite dum. Men bara LITE. Om du tänker före handling blir du mycket smartare. =)

• Kimsan82

• Gräddis

Inte är du smart. Inte JÄTTEdum heller. Men inte smart =P.

åh vad jag känner mig intelligent nu

• God Is A Girl

Hade nog blivit dummare om det hade stått "har du gått in i en lyktstolpe" istället för träd..
    sen har jag gått in i en vägg, men inte för att prova om jag kommer igenom utan för att jag inte är så bra på att runda hörn utan går rätt ofta in i dom istället :P

• xxmeyaxx

Någon mer än jag som provade slicka på sin armbåge?
    För att se att kommande fråga kollade dig om du gjorde det..

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • sär skriven

Lite dum, men bara lite, är jag visst. Idag till exempel, skulle jag sätta p-biljetten i bilen. Min sambos bil är jättetrög att låsa/låsa upp, så jag använder en penna att bända med (kör in i nyckelns hål och vrider om för att få mer kraft). Jag gick fram till bilen och låste den, kom tillbaka till p-automaten med biljetten i handen. Fick gå tillbaka och lägga in biljetten. Då lade jag biljetten över den gamla som fortfarande var aktuell (skulle tillbaks till den p-platsen sen) och tänkte hela vägen hem att jag skulle komma ihåg att plocka bort den jag lagt över. Men det kom jag naturligtvis inte ihåg, utan fick springa hela vägen tillbaka och plocka bort den... (Sen bröt jag av pennan när jag skulle låsa bilen).

Dum?

• bebbe2008

Inte är du smart. Inte JÄTTEdum heller. Men inte smart =P.

• Gräddis

jag har hort den forut, annars hade jag garanterat gjort det

xxmeyaxx skrev 2008-03-03 16:51:05 följande:
    Någon mer än jag som provade slicka på sin armbåge? För att se att kommande fråga kollade dig om du gjorde det..
Svar på tråden TEST: Hur dum är du?