Inlägg från: Solglimtar |Visa alla inlägg
  • Solglimtar

För alla oss som gillar Lindex. Del 3

Hej! Hörrni, var det någon som såg annonsen i dagens Vi föräldrar, med setet för 99 kr ? En jättefin tunika och byxor med mudd i lila. Hur fint som helst! Har någon sett detta i affären och är det lika fint i verkligheten? Vill ha!

• Solglimtar

Oj, ser att ni snackar om just den =)

• Solglimtar

Vår son har 104 i vanliga fall.. ska man ta 110 eller 116 i jackan..? Någon..? =)

• Solglimtar

maggan: åh, det skulle jag inte sett! haha. Jag beställde nyss och gick upp TVÅ storlekar från 104 till 116... Men men. Vi får väl se om han drunknar eller ej =)

• Solglimtar

åh, alla vill ha nu =) kommer ta slut fort...

• Solglimtar

Jaså? det visste jag inte om! sorry =)

• Solglimtar

Ja, det är tights. Men de töjer sig lite när de varit på ett tag och blir lite hängigare, men det stör inte =)

• Solglimtar

Oh my, vad den där lejon-pyjamasen är kopierad av Småfolk! fin dock. (Fast inte LIKA fin som orginalet) =)

• Solglimtar

Köp mössa från Villervalla! sååå himla fina. =)

• Solglimtar

Ingen som har nåt nytt att isa FÖRUTOM 5 myror? Nu har vi ju sett de kläderna hundra gånger i alla dess former... Fina men... ja =)

• Solglimtar

Hej! vad tycker ni om Lindex jeans (för dam.) ?
    Är de bra i passformen, små/stora..? Sitter med ett par i kundvagnen nu men vet ej om jag vågar beställa... det ärju rea dock, så väldigt billigt =)

• Solglimtar

Kayn: Så tänkte jag också, jag är ju på gränsen mellan 38 och 40 så då borde 38 funka. Tack för ditt svar =)

• Solglimtar

Ni vet om att alla Fem myror-kläder finns att köpa i shoppen på svt.se va?

• Solglimtar

hihi. ok =) finns ju alla storlekar kvar där... så slipper ni betala överpris på Tradera ;0)

• Solglimtar

Synd att de inte har shortsen du letade efter. Men fina tröjorna och solhattarna finns ju. Och frakten är väl inte så dyr om man tänker på expiditionsavgift och frakt på lindex.
    (Å så kan man ju passa på att köpa en "Lagom suger" tröja till sig själv för 50 spänn när man ändå är på G) =)

• Solglimtar

Hej! Jag undrar om den lila fin-klänningen som finns i bildtråden... Hur är den i storlek? Min dotter har st 80 nu nämnligen och i Juli ska vi på bröllop. Undrar om hon skulle kunna ha en 86 (minsta storleken ju...) eller om den är jättestor... Nån som har en aning?

• Solglimtar

AnnaMaria: Jag köpte såna jeans igår! I kristianstad. (bild i bildtråden)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 3