• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 3
  • solstrålen80

menar du den ja länka till?

bra i såfall
    tycker inte heller de liknar nattlinne, så min dotter kommer gå runt me de ute i sommar ej sova med

Gnottan skrev 2008-04-21 14:53:24 följande:
    Jag stog oxå o klämde på det nattlinnet,sen fanns ett annat nattlinne som var lika tjockt som den gröna trädklänningen (ni vet vilken jag menar va?) och jag tänkte "men varför hänger de klänningar HÄR" Det var superfint och i samma modell som den klänningen och när jag kollade på lappen inuti så var det ju sovkläder.Mycket förvirrande!
    Jag skulle lätt kunna ha nattlinnet som klänning!
  • Magda78
    solstrålen80 skrev 2008-04-21 13:43:16 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx en nyfödd stl 56, den vet jag redan att andra oxå ska ha som dress ute)www.lindex.se/Products/Product.aspx 4år)dessa 2 tänkte jag köpa och använda som utekläder till mina 2 barn i sommar...fast de står pyjamas/nattlinnetycker ej klänningen ser ut som nattlinne...vad tycker ni?under spec om klänningen...
    Tja, nattlinnet ser ju ut som en klänning och det gör väl egentligen den kortärmade bodysuiten också. Jag köpte själv den brun/gula idag till dottern men tänkte ha den som pyjamas då det är det som är en "bristvara" i garderoben för tillfället
  • Magda78
    Magda78 skrev 2008-04-21 17:06:06 följande:
    Tja, nattlinnet ser ju ut som en klänning och det gör väl egentligen den kortärmade bodysuiten också. Jag köpte själv den brun/gula idag till dottern men tänkte ha den som pyjamas då det är det som är en "bristvara" i garderoben för tillfället
    Rättar mig själv lite
    bodysuiten ser så klart inte ut som en klänning utan vad jag försökte säga var/är att båda nog egentligen lika gärna kan användas på dagen som på natten. Alltså nödvändigtvis inte nattplagg om det nu stårt det på "lappen" eller så i plagget Det är väl en smaksak vad man väljer att använda det som...
  • solstrålen80

tack för ditt svar
    Magda78 skrev 2008-04-21 17:08:09 följande:
    Rättar mig själv lite bodysuiten ser så klart inte ut som en klänning utan vad jag försökte säga var/är att båda nog egentligen lika gärna kan användas på dagen som på natten. Alltså nödvändigtvis inte nattplagg om det nu stårt det på "lappen" eller så i plagget Det är väl en smaksak vad man väljer att använda det som...
  • maggan75
    Tjej 83 skrev 2008-04-21 14:27:10 följande:
    kollade i bildtråden för o se om de va något fint i klädväg.men alla har ju köpt 5 myror-klädrna o visar samma bilder, va lite trisst o se samma kläder på 10 sidor bakåt i tråden men menfår åka in till butiken o kolla själv
    Håller med... har därför inte lagt in det senaste inköpet som är just  5 myror kläder

Tänkte köpa överdragsbyxor men   de är slut i webbshoppen ngn som vet hur det ser ut i butikerna ??
  • 2007 Mamma

Jag vill ha bodyn/bodysuiten med korta ben från "Fem myror"... är de någon som vet hur de är i storlek 80, är de små??

• Mamma och Mor
    2007 Mamma skrev 2008-04-21 20:52:21 följande:
    Jag vill ha bodyn/bodysuiten med korta ben från "Fem myror"... är de någon som vet hur de är i storlek 80, är de små??
    Den är rejält tilltagen i storlek, särskilt den grön/gul-randiga. Nästan så du får tänka en storlek mindre än den storlek barnet behöver.
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • ajrajna

Tänkte bara säga att idag så fick vi in badkläderna som kommer med fem myror på i min butik som jag jobbar i... en baddräkt och ett par badbyxor så snart är de nog ute i butik för de som är intresserade...

• lugnåsbo
    ajrajna skrev 2008-04-21 21:22:53 följande:
    Tänkte bara säga att idag så fick vi in badkläderna som kommer med fem myror på i min butik som jag jobbar i... en baddräkt och ett par badbyxor så snart är de nog ute i butik för de som är intresserade...
    hur såg baddräkten ut då?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 3