• Turvann

Lotta böcker av merri vik

hej håller på att samla på mina favorit böcker från det att jag var tonåring. är det någon som vet hur många böcker det finns av denna "lotta"

• Svar på tråden Lotta böcker av merri vik
  • Alvi

Jag har hört att den sista är jättesvår att få tag i.... Själv har jag nåt på 30...

BillaLilla och LäskeLäske - mina gullenuttiga hjärtefjun!
  • Elli47

Oj, jag läste också Lotta-böcker i min ungdom men inte visste jag att det fanns så många av dem!

• vackrastarflow

jag såg precis att någon sålde dessa böcker på Eniro, 20 kr st

kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/geo_area/Sk%E5ne/category_id/10200000/direction/full_search/district_code/63/sort/-fulldate/type_label/S%E4ljes/id/A17388199/category_name/B%F6cker%20&%20tidskrifter/dir_code/63/parent_district/63/ordernr/1/stq/0/stq_val/0/hpp/3

• Flutterby

Jag har allihop, utom den allra sista. De första 15 eller så var mammas, resten samlade jag själv som "liten". Kunde nog få en hacka för dem, men vill inte skiljas från dem!

• FrökenChockrosa

Jag tror faktiskt att jag har den sista, jag var lite för ung för att läsa dem när de kom men av någon anledning så har jag fått den sista, frågan är bara var den är... ;)

• sweetpea

Jag har nog uppåt 40 stycken i min bokhylla hemma, uppställda i ordning. Haha. Någon gång får jag väl tid att läsa om dem - eller så får jag ge dem till mina barn.

• Melisabeth
    Alvi skrev 2008-03-03 22:02:55 följande:
    Jag har hört att den sista är jättesvår att få tag i.... Själv har jag nåt på 30...
    Den sista... spännande, den har jag
  • sweetpea

Nu kollade jag Lotta-sidan, och jag har nog alla utom de två sista. Hm. Man kanske ska skaffa dem, så att samlingen blir komplett.

• lövet2

Jag har alla, fast en del börjar vara lite sönderlästa. Mina flickor har slukat böckerna allihop!

• septbebis

Jag håller också på att samla alla. Har väl ca 15 i nuläget.

• septbebis

De finns även att köpa på Budera, jag köper mina därifrån.

• Saki

Jag har faktiskt samtliga böcker i Lotta-serien! Läste dem som tonåring, ärvde ett gäng av min mamma och sen har jag skaffat på mig resten genom åren. Får se hur länge jag orkar spara dem!

Svar på tråden Lotta böcker av merri vik