Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

hej!

stämmer adresserna här ovan nu? alltså vilken butik som har vilka märken?

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-03-04 10:51:01 följande:
    e ni två ett par nu eller
    haha dagens första skratt
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-04 11:09:08 följande:
    Jag vet faktiskt inte med strl eftersom jag inte har någon annan tröja i strl 104. Nu finns bilder på stora killen i lillebrors Katvigshorts i bildtråden. Han vägrade att ta av sig sina mjukisbyxor så det blev ju inte världens bästa passform De ser fina ut på iaf, kanske måste köpa ett par till honom med. Det är strl 98 på de han har på sig och han är 107 cm lång! Molotröjan passade bra till iaf
    åh de var verkligen superfina! Vad tycker du om stl? Svårt att se på bilden hur de sitter. Lösa i midjan? Stora? Våra söner är ju precis lika stora Hur gamal är han? Misstänker att min son är ganska kort.
  • SmillaMilla

Åhh vad kul att ni skriver så mycket. Men jag hinner verkligen inte med i dag.

Skall ha me&i party här i kväll så det städas och städas och städas. Och förbereder allt snackset. Jag är orginell och bjuder på "tapas".

Lite ot inlägg kanske

• SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-04 14:03:30 följande:
    Jag ska också ha Meanditräff ikväll. Jag satsar på kladdkaka och chokladbollar jag
    mmmm gott, men traditionellt. Jagg vill skilja mig lite från mängden :-=
  • SmillaMilla

Åhhh vilken fin Milo och dress i bt. Nu måste jag ha en sådan till Svea. Visst är den ganska liten?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9