Inlägg från: anjis78 |Visa alla inlägg
  • anjis78

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Fick hem den underbara gröna kik kid dressen i dagen. Beställde i går eftermiddag ifrån ajabaja, snabb leverans. Tok 86 till min lille kille som är 77 cm och 9,9 kg. Sitter jättebra i grenen, lite växtmån, men herregud hur långa ben. Kunde vika mudden 2 ggr och da var längden lagom. Provade på tvillingsyrran( 79,5 och 10,5 kg), den satt precis, inget växtmån alls. Och jag som var sugen på en råååååsa till henne, 92 blir jo alldeles för långa i benen.

• anjis78
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:40:28 följande:
    Men åå.. fick du din idag... jag beställde ju igår åxå, men ingen i lådan idag
    Jag är lite snurrig, jag beställde 10 på förmiddagen, det var kanske derfor jag fick den i dag. Du har ju något å se fram imot iallefall, superfin.
  • anjis78

Angelinah: Det är inte den nya sorbet molosuiten Ida har tillsammans med pop tunikaen va? Har också den tunikaen till Julia och skulle vilja ha någonting under så att ho kan börja använda den nu.

• anjis78
    anjis78 skrev 2008-03-04 20:26:19 följande:
    Angelinah: Det är inte den nya sorbet molosuiten Ida har tillsammans med pop tunikaen va? Har också den tunikaen till Julia och skulle vilja ha någonting under så att ho kan börja använda den nu.
    puffar för min frågaGlad
  • anjis78
    Angelinah skrev 2008-03-04 22:07:13 följande:
    nä, de e en äldre molo hon har på bilden.. rekomenderar den orange/rosa rutiga suiten under po.p tunikan *superfint!!
    Du har ingen bild av det tillsammans? Funkar det med sorbetsuiten tro?
  • anjis78
    Angelinah skrev 2008-03-04 22:23:05 följande:
    tyvärr inte, i morrn kan jag nog fixa men nu sover bubbelgumman i samma rum som kläderna :)
    Det är lugnt, jag kan vänta till i morrån. Kliar i shoppingfingrana baraSkrattande
  • anjis78
    Angelinah skrev 2008-03-04 22:28:18 följande:
    Vill du ha bild på både sorbet och rutiga?  :)
    Ja tack, om du orkar.
  • anjis78
    Angelinah- Tack för att du tok dig tid till att fiksa kort på pop tunikaen tillsammans med suitene. Det var ju superfint med båda, beslutångest. Men den rutiga finns väl inte i Sverige och då lutar det nok mot sorbetsuiten.
  • anjis78
    Buttelina skrev 2008-03-05 19:41:25 följande:
    finns på lillamax
    Tackar, rusar dit!
  • anjis78

Någon som kan ge mig mailadressen til eleraff? Fler som får virusvarning när de går in på eleraffs sida? Jag vill ju shoppa juLedsen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9