Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Tildamamman skrev 2008-03-11 19:23:21 följande:
    Idag har jag varit i vår nyöppnade butik . Vad skoj det är att shoppa IRL ! Jag är ju så lat, så jag brukar inte orka köra till butik, men nu ska jag väl orka det, nu när jag bor 10 min ifrån Köpte lite gula Katvigränder till dottern och Flodisar till Lillebror. Tyvärr fanns strl 80 inte i body, så jag tog 86. Men jisses, den är verkligen MEGASTOR!! Undra om jag ska behålla den
    Visst var det nice att se alla härliga kläder IRL
  • LA Woman
    Tildamamman skrev 2008-03-11 19:33:37 följande:
    Det är alltid lika skoj!! Men jag tyckte nog ändå att de kunde tagit in ännu mer *mycket vill ha mer *Var du förresten på Veras hus när de hade 20%? Jag hann tyvärr inte och klandrar mig lite ännu LA Woman skrev 2008-03-11 19:25:28 följande:
    Jag saknade sommarsuits från Katvig men det kanske de tar in längre fram.

Missade tyvärr också det *irriterande*
  • LA Woman
    Tildamamman skrev 2008-03-11 19:41:13 följande:
    De frågade även jag efter. Men vi får väl tjata även där . Vet du om de ska hålla sig till fysisk butik eller även starta på webben? Känns som att de nästan skulle behöva det för att få affären att snurra runt i vår lilla stad...LA Woman skrev 2008-03-11 19:36:55 följande:
    Vet inte, men jag håller med om att det kan behövas. Frågan är om en sån affär överlever på en så här liten ort...
  • LA Woman
    Tildamamman skrev 2008-03-11 19:50:06 följande:
    Vi ¨år njuta så länge det varar ! LA Woman skrev 2008-03-11 19:43:02 följande:
    Absolut
    Tildamamman skrev 2008-03-11 19:50:48 följande:
    Till mig sa de att de skulle komplettera med beställningar som skulle komma om ett par tre veckor... Håller tummarna för att det stämmer...
    Låter bättre! Jag ska fråga nästa gång jag är där, jag var ju på invigningen och då var det en del folk där så jag frågade aldrig då.
  • LA Woman

En fråga till er gurus på danska barnkläder Min dotter har bodysuits från småfolk, katvig mm i st 74 som hon håller på att växa ur (men jag sträcker på dom ett par gånger till för att de är så fina ) Nu ska jag köpa summersuits från Katvig till sommaren, ska jag ta 86 eller bör man gå upp ännu en storlek?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9