Inlägg från: Love2007 |Visa alla inlägg
  • Love2007

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej tjejer! Är en flitig läsare av tråden, ni har ju såå bra smak ni alla!
    Tänkte ni som har koll på det mesta, vet ni var jag kan hitta Converse på nätet, helst gula eller ngn annan rolig färg.
    Vet att det här är helt OT men tänkte ni vet ju allt! Visst är Converse stora i storleken va?
    Tack på förhand och som sagt jag kikar vidare i den här tråden, blir såå inspirerad!

~~Den vackraste dagen i livet var den när du kom~~
  • Love2007

Men jösses sorry, glömde skriva att självklart är det Converse till min lilla Love som är 10 månader! Ooops..

• Love2007
    Duntoffla skrev 2008-04-21 16:37:58 följande:
     Matador har Converse. Gula vet jag dock inte. Och ja, de är stora i storlekarna Angelinah- då har vi samma "problem" med Katvigen. Vi kanske ska ta en kollektiv tur dit och byta och få något nytt. Efter en tvätt ska de ju inte se ut så Synd, för jag gillar färgerna. 
    Tusen tack för hjälpen, typ det enda stället jag inte kollat in på!
  • Love2007

Hej tjejer, ni som har koll på allt med alla snygga kläder, ngn som vet var man kan få tag i en Adidas WCT jacka (ni vet retrostuket) i nån rolig färg strl 80/86, orange eller lite knallgrön vore kul?

• Love2007

Hej tjejer!
    Ni som vet allt Hur är Moonkids byxor på storleken, är så i valet och kvalet, min son har 80 i byxor typ. Ska man ta 74/80 eller 86/92, tänkte shoppa gula/oranga så dom ska ju passa i sommar.

Angelinah - känns som min Love och din Ida kan vara i samma storlek (dock är Love bara 11 månader (!!). Vad har hon för strl på brallorna i bildtråden? (jättefint!)

Tack på förhand!

• Love2007
    Helle skrev 2008-05-17 20:34:21 följande:
    Jag skulle absolut ta 74/80.
    TACK för svaret ang byxorna! Tack även Angelinah, nu ska jag bara hitta en shop som har dom också

Ha en fortsatt bra kväll!
  • Love2007
    Angelinah skrev 2008-06-02 08:53:39 följande:
    God morgon i tråden...Måste aktivera mig med något, annars faller jag i bitar... Det gör för ont helt enkelt..Vi fick igår tillkalla polis då vi inte fått kontakt med mamma på en vecka.. dörren låst inifrån, tv på..polisen ringer lås smed som borrar upp dörren.. polisen går in... å meningen vi får höra när dom kommer ut kommer jag aldrig glömma..."hon är död"  orden ekar i huvudet om o om igen... man tror inte på det.. tror fortfarande inte på det... hon sitter där och tittar på tennis... min lilla mamma.. 54 år blev hon..  dog ensam framför tvn...förlåt att jag skriver här om detta.... men jag vet inte vart jag ska ta vägen med sorgen... och för mig hjälper det att skriva... ni behöver inte kommentera om ni inte vill.. detta är ju en glad tråd.. och mitt inlägg försvinner bakåt fort...Och ni som väntar på kläder av mig.. hoppas ni kan vänta några dagar... Kram på er och tack för att ni läste... 
    Snälla lilla du, brukar läsa i tråden med alla fina kläder, nu bara måste jag kommentera, skickar styrkekramar och tankar från norr!

K R A M

Anna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9