Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Kan någon rekommendera en jacka av de danska märkerna?i stl 68..
    varit inne på de flesta svenska sidorna men har inte hittat någon speciell,lite dåligt utbud..

• TereseA
    gosmamman skrev 2008-03-14 21:47:33 följande:
    Någon molo lurvis kanske kan vara mjukt och gosigt på en sån liten plutt
    hur ser dem ut..?är dem varma?
  • TereseA
    Jen80 skrev 2008-03-14 21:52:07 följande:
    Till en kille..Den din son har på sig är ju cool..är den varm, vattenavisande??
  • TereseA
    Buttelina skrev 2008-03-14 21:57:29 följande:
    här är en till bild på en lurvis
    den var skitsnygg..är den varm?kan ha den nu?han är knappt 6 månader..
  • TereseA
    Buttelina skrev 2008-03-14 22:02:33 följande:
    nä inte varm och inte vatten avvisande alls men det behövs väl inte nu? din lille sitter väl bara i vagnen och myser i en åkpåse
    ok..men är ju kallt att sitta still..

Finns den inte någon vintät jacka från typ Molo el nåt? tycker om lite färger..
  • TereseA
    J essica skrev 2008-03-14 22:06:01 följande:
    Annars finns ju (inte danskt) Po.ps windstopper. den är vattenavisande och är det kallt är det bara att komplettera med skaljacka. Kanske inte lika fin som lurven men.
    ja..funderat på den från PoP den rutiga..695kr för en babyjacka är inte billigt precis..Men det är ju kvalite så man får tänka så..
  • TereseA
    Buttelina skrev 2008-03-14 22:17:01 följande:
    men titta på tradera!
    jag har inga problem att köpa en begangnad..men mannen vill inte ha något som någon annan haft på sig..
  • TereseA
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 22:20:58 följande:
    Hmmm med det är ju en vinterjacka. Vart bor ni nånstans? Vår molo fleece räcker gott o väl i vagnen nu...
    bor nere i Blekinge...mitt i centrum..när jag är ute så är jag ju mest i affärena...nu har han flecceoverall fån Lindex..borde funka med en fleccejacka då..
  • TereseA
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 22:37:02 följande:
    Ja visst gör det det! Det behövs ju inte en vindtät jacka/regntät när man bara sitter/ligger i vagnen.... Du har väl nån åkpåse eller filt oxå?
    japp..kan ju ha en tröja under oxå..dettta blir kanon..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9