Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 17:53:15 följande:

sorry, hippo shortsen men det är stl 80 90 100 110 120 Nån MÅSTE ju ha denna www.freshmilk.se/product_info.php... 
    synd att idats klänningar har så dålig passform bara :(
  • snigelina

Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 17:53:15 följande:

sorry, hippo shortsen men det är stl 80 90 100 110 120 Nån MÅSTE ju ha denna www.freshmilk.se/product_info.php... 
    Har för mig att IdaTs shorts hade de storlekarna förra våren också, samma med linnena..
  • snigelina

Fantastiska Skatt skrev 2008-03-10 00:16:44 följande:

känns det så fräscht att sälja beg. underkläder på Tradera??? Nog för att det är barn men ändå...
    Det är inte tillåtet att sälja begagnade underkläder eller ens badkläder på Tradera, anmäl för granskning!
  • snigelina

Nån som köpt t-shirt från IdaTs vårkollektion och kan säga hur de är i strl? Har inte haft t-shirt därifrån på ett par år (!) och då var de ganska små men breda.

• snigelina

Nu har ju några av er fått IdaTs t-shirts, hur är de i storlek tycker ni? Normala? Breda?

Shortsen ser ju minst sagt underliga ut Vi borde få hem våra imorgon, jag hoppas de passar våra ungar utan blöja bättre, annars skickar jag tillbaka dem.

• snigelina
    belladona skrev 2008-03-10 16:00:48 följande:
    jag tycker t-shirten var bra tog 86 fast tara brukar har 80  sitter bra på Tara fast hon är smal tycker jag
    Ah, okej, tar nog 104 till min dotter då. Hon har 98 eller 98/104 på överdelar annars.
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 16:25:06 följande:
    F*CK! Det har gått upp massa trådar i min Kik Kid overall och jag har bara sköljt upp den! Nu är väl den gröna slut överallt i 92 ÅÅ jag börjar gråååta!
    Ajabaja verkar ha den. Otur!
  • snigelina

Imorgon borde jag få tre paket, om jag har tur En Småfolk-tröja på rea från Rumba, en regnbågsklänning från Molo från Babyclothes och lite IdaT från Freshmilk (ja, min bojkott upphörde tillfälligt..).

Är lite osäker på regnbågsklänningen, den kansker ser ut som ett nattlinne?

• snigelina

Visst borde det bli fint med Molos rosa/vit-rutiga tunika till de rosa/orange byxorna?

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-03-10 18:50:53 följande:
    hehe när det finns något man VERKLIGEN vill ha så få bojkott upphöra tillfälligt vad köpte du för idat?
    Ja, jag ville verkligen ha baddräkten, så det blev den och shorts i tre färger

Den rosa/vit-rutiga tunikan från Molo köpte jag i 122 till Stella och de randiga byxorna har jag köpt i 74, hoppas de går på lilla rumpan bara så de blir mer knickersaktiga..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9