Inlägg från: Andaloal |Visa alla inlägg
  • Andaloal

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Ny bild i bildtråden. Jag Trossens mamma har bytt nick

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:08:48 följande:
    jo, nu kan jag välja storlekar, knepigt !
    Tack
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal

Hej alla. jag har inte glömt er. Men jag har haft shoppingpaus men idag blev det en sommarsuit i grönt med bilar åt sonen min. Från fina småfolk såklart. jag är sååå nöjd och lite fattigare.

• Andaloal
    Finns danska klädtråden med bilder nånstans?
  • Andaloal
    Duntoffla skrev 2008-05-24 15:56:18 följande:
    Se länk i TS. Under de danska butikerna
    Tack
  • Andaloal

Efter tusen år har jag iaf lagt in en bild av Alvin i bildtråden nu.
    Är många nya här ser jag. Folk alltså. De kanske tror jag bara är ny jag med men jag är en nygammal danskshoppare. Jag är här fr. och till

• Andaloal
    loveliva skrev 2008-05-24 20:10:37 följande:
    Söt gosse!Väntar på den suiten till min 2-åring. Hur gammal är din Alvin och vilken stl har han på suiten?
    Tack. Alvin är 1 år och har 80 på sin och den är precis lagon nu över sommaren. Dock har de lite smala ben så man får se till att barnen inte har små korvar till ben så det blir för tight.
    Men annars är den superfin och härlig.
  • Andaloal
    SmillaMilla skrev 2008-05-25 20:54:39 följande:
    Åh vilka fina barn och kläder i bildtråden!Zvartaliljan: Grattios Maia i förskott. Den där småfolksklänningen är ju underbar. Härliga färger. Och superfina elefanter, man blir ju sugen, ser så goda ut.'Loveliva: Söt Hilda som vanligt. Den där pop podyn passade ju prefekt till kikkid dressen. Synd att Svea är för stor för pop baby, för visst görs de bara upp till stl 68? Och söt Love, fantstiskt söt bild det där!Mortillsju: Vilken härlig matchning på saga. Gillare verkligen de där circusarna från plastisock. Den där tröjan malte har är så härlig i färgerna, så ledsen att Anton vägrar en sådan. Tyvärr går det ju inte att tvinga dem på kläderna med våld Det är väll bara att ge upp hoppet. Kul att det är fler som fastnat för ejsikkelejs nutty! Jen80: Supersöta ungar som vanligt.  Den där småfolks suiten som Ava har är en favorit här hemma! Den måste Svea också ha på sig i morgon! Så fin till polarn&pyrets rosa kjol. Ett litet tips kanske Preggi: Fantastiskt fina kort! Härliga färger på kaninerna och prickarna, gillar den kombon starkt! Den där klänningen storasyster har, småfolk, är det vårens? Vart har du köpt den? Skulle passa fint på svea också Isold: Fin shopping! Den där tröjan din pojke har på sig, vad är det för märke? Härlig var den!Incomundio: Vilken söt liten pojke du har! Andalodal: Söt Alvin! Har redan berämt honom i åländska klädtråden, men men. Belladona: Vad söt Tara är i molo sorbet, hon passar verkligen i de färgerna!Lillronya; Vilken härlig trollunge i molo stjärnor!Buttelina: Snygg vagn. Hoppas det kom med hjul också, blir kanske lite jobbigt annars Och jackan var ju underbar! Blir avis på er när ni hittar sådana fynd! De där bruna byxorna är det me&i? Letar snygga bruna byxor till Svea nämligen. Hoppas att jag inte missat någon. Så mycket fin shopping i bildtråden ju!
    tack igen

Kul med bröllop. Här har vi en mkt magsjuk Alvin
  • Andaloal
    Jen80 skrev 2008-05-25 21:20:44 följande:
    smillaMilla: Tack så mycket ! Ja, den är hur fin som helst. Helt klart favoriten här hemma. Lär köpa en i större stl sen . Har du bodyn till kjolen eller suiten? Måste kolla in den kjolen. Kan du inte ta en bild på henne i den ?!CamillaJ: Japp, jag fick ett fint armband ... men det var även en försenad födelsedagspresent . Jättefint iaf !Andaloal: Usch, inte kul med magsjuka . Ilon är knasig i magen. Vet inte vad det är, men han har bajsat igenom blöjan ett antal gånger. Det är som vatten och luktar APA! HAr tvättat sängkläder både efter natten och efter middagsluren ...
    Usch då
    Ja här har stora tjejen haft det först. De har runnit som ur en vattenkran och stinkig död och förruttnelse typ. Nu har sonen det + att han spytt(spyr lite än)

Misstänker rotavirus här då det sutti i en vecka hos dottern med dessa symptom den för med sig.
  • Andaloal

Blev inget danskt bara en gammal klassiker åt min sjuke pojk som tröst.
    i 86. Jag hoppas den blir bra.

• Andaloal
    Duntoffla skrev 2008-05-29 18:55:53 följande:
    Tjolla- vilken söt bild på Milo när han sover! Visst känner man sig hemsk när man måste väcka dem? Angelinah- fina Småfolk! Hon passar verkligen i lite klarare färger. Emmsan- vilka fina fynd du har gjort!Jompa- vilka sötisar i Hummel! Gillar den där ESL tröjan. Är den tunn eller lite kraftigare tyg?Lillronya- Vilka modeller du har! Värsta poserna! Massa fin shopping idag ser jag! När fyller Emilio 1 år?Andaloal- fin liten suris i Kik Kid! Fantastiska skatt- Vilken godbit!
    Tack Jo han va så irriterad på mig och min kamera just då hehe.
  • Andaloal
    J essica skrev 2008-05-29 20:06:47 följande:
    Haha ja du det blir mina barn ofta Linnea brukar säga när hon får nya kläder och ska prova att måste du ta kort nu oxå mamma?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9