• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej!

Ni som har koll, hur är sommaren småfolks t shirts i strl. Är dom lika stora som de långärmade? 

• Preggi
    Angelinah skrev 2008-05-25 09:08:36 följande:
    Jag har 86/92 i de långärmade och 74/80 i de kortärmade  
    Hur gammal är barnet? Min stora tjej blir 3 i sommar då borde hon alltså ha 86/92 och lillasyster 18 mån ha 74/80? Dom är ganska normalstora kanske lite tunna.
  • Preggi
    mortillsju skrev 2008-05-25 09:20:14 följande:
    God Morgon i tråden!Härlig dag idag! Småbarnen här hemma spelar instrument och sjunger lilla snigel Vår lille bror blir 3 i augusti. 96 cm lång och har 98/104 i Småfolk. Lillasyster på 18 månader har 86/92 men då är hon inte smal (86 cm lång). En smalis kan nog gå ned i storlek!
    Tack. Jag vill inte ha för stora t shirts. Nu gäller det bara att välja ut några fina. Tycker ju om i princip alla...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-05-25 09:34:58 följande:
    min dotter som blir tre i oktober. 91 cm lång i 98/104god morgon alla
    Gud så söt hon är din dotter! Är shortsen med 98/104?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-05-25 09:41:27 följande:
    nej de är 86/92 just för att de är så stora i midjan
    Tack.. Nu måste jag shoppa loss lite...
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-05-25 09:48:40 följande:
    God morgon!! Preggi- Hejsan, har du hittat hit? Trevligt såg dina super söta tjejer i Bildtråden. Har inte läst igenom ska du shoppa massa småfolk eller Så fint!!Annars så har jag sovit gott hela natten, lillskrutt vaknade kl 8.45 och Isak är hos sin farmor var bestämmd igår när han tjatade om att han ville sova hos farmor.Så nu ska vi äta frukost (sen frukost) men det kommer vara rätt lungt i matbordet hehe...Just det grattis alla mammor på mors dag Imorgon hoppas jag postis kommer med paket till mej
    Hallå!

Javisst men jag hinner ju sällan sitta länge nog vid datorn så jag hinner oftast inte skriva så mkt.
    Tack..
    Det är småfolk jag är ute efter nu. Lite fina sommarkläder.
    Vad har du shoppat för fint?
    Jag får nog hem lite småfolk imorgon.
  • Preggi

SmillaMilla, Tack! småfolk klänningen är från elva små troll. Jag fyndande den på rea nu i vintras. Den är verkligen superfin! Jag är på jakt efter en kik kid solhatt. strl 1-3 år el större. Nån som sett nån?

• Preggi

Har suttit och väntat på brevbärarn på paket från funkybaby, matador och elva små troll. Nu kom han och inget paket till mig idag. *deppar*

Var hos ögonläkaren med min lilla tjej idag och hon ser tydligen jättedåligt och behöver starka glasögon.. Så jag hade verkligen behövt pigga upp mig med nya kläder idag...

Nån som vet var man hittar snygga glasögon till barn?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9