Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

gosmamman skrev 2008-03-05 21:07:58 följande:
    Nu är jag lite ot men ni som köpt kappahl legginsen med ufon vilken strl köpte ni??? Såg dem i strl 80 idag men såg mer ut som 68 ju. Dom skulle aldrig bebben kunna ha och hon är ändå inte sååå stor.
    lillebror kunde ha dom precis han är 77 lång
  • Buttelina
    gosmamman skrev 2008-03-05 21:13:08 följande:
    bebben e ju bara 75 cm lång men de såg smala ut också ju, kunde inte tänka mig att lilla kalaskulan fär plats där
    men hon är inte rundare än lillebror han väger ju 11.1
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-03-05 21:15:59 följande:
    Åhh så fint! Men jisses så stor han har blivit plötsligt!! Jag hänger inte alls med i svängarna känns det som . När fyller han 1 år?
    den 18:e april blir han 1 år
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:08:53 följande:
    Gahh! Vad fint med Po.pbrallorna!!
    KÖÖÖP
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:14:21 följande:
    Jag blev allt bra sugen!! Passar det även med de blårandiga Po.p brallorna tros ? Nu är det ju dessutom 15% på Polarns kläder. Ikväll pågår övertalning av mannen. Han tycker vi ska ta en valp i kullen vår hund kommer bli far åt (om allt går bra...). Medan jag tycker vi ska ta valpens pengavärde. Tänk vad fin shopping jag kan få för de pengarna !!
    15% på polarn? men det e bara om man e medlem va? kostar det något? tycker pop har en del fina saker ibland...
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:20:54 följande:
    Gratis att va medlem, en del bra erbjudanden ibland faktiskt.. å deras vårkläder e ju underbara!!
    mm, får väl bli medlem då

på tal om pop de leggingsen de gul/blå med blommor, är de mycket flickiga
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:28:55 följande:
    Absolut ska du va medlem!!nej nej nej... de är sååå unisex!! hade jag haft en liten killa hade han haft dem helt klart *superfina* så jag säger som vi brukar säga.... KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 
    är sugen på dom tillsammans med pops randiga gula body med blå kantband
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:33:10 följande:
    Instämmet i Angelinahs kör! det blir super!!Har du sett att den rödrandiga bodyn med blå kantband matchar hjärtklänningen?? Om du nu gillar att syskonmatcha...
    fresta mig inte
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-03-05 23:35:01 följande:
    det var värst vad det dimpit ner i brevlåddan hoss vissa här inne... avis, vill oxå att tomten ska komma till mig!!
    lilla sötfisen
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:37:19 följande:
    Matchningen blev verkligen SUPER! Exakt samma färger, men olika mönster på barnen! *frestar, frestar* Barnen BEHÖVER dem!
    det vi behöver är en ny byrå för alla kläderna får inte plats
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9