• Jessys

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-04-06 08:44:29 följande:
    Godmorgon.Postade overallen igår, så jag hoppas du får den nu i början av nästa vecka.
    Ohhh, Du är faktiskt en ängel Tack tack
  • Jessys
    Duntoffla skrev 2008-04-06 08:51:48 följande:
     Tack! Ja, han sover hela nätter. Från ca 19-20 till ca 06.30. Han började med det i julas någongång med några undantag. Igår däckade han innan kvällsgröten (hade varit hos mina föräldrar hela dagen-spännande! ) Då vaknade han vid 24 och var hungrig men somnade om igen. Han är snart 6,5 månad. Hur gammal är din?
    Oj det låter ju perfekt
    Charlie är 8månader
  • Jessys
    Duntoffla skrev 2008-04-06 09:14:23 följande:
     Åh, vad kul! Vill också till V-ås och shoppa lite framöver. Vad blir det på listan?
    Joo det har han praktiskt taget gjort sen han var runt 2 månader gammal Sköönt tycker mamma
  • Jessys
    ängeln83 skrev 2008-04-06 09:14:32 följande:
    Visst är jag?! Såg att du letade matchande mössa igår kväll, hittade du nån?
    Joo jag gjorde det, fick ju tips om villervalla svarta eller idat´s svarta, men jag veet inte. svart låter tråkigt nu inför våren tycker ja.. Har du några tips ?
  • Jessys

Jag o min familj var ner till Ullared några dagar före jul, sååå lungt och sköönt Tydligen hade alla andra handlat sina klappar redan, bara vi som inte hade gjort det

Såå i år bär det ner igen samma tid

• Jessys

Hej brudar! Kikar in en snabbis före sängen väntar. Har dragit på mig en stoor mjölkstockning + lite feber. AJ säger jag bara

Har icke shoppat nåt men bara väntar på paket (molo overall) i lådan vilken dag som helst nu

• Jessys
    terezita skrev 2008-04-07 21:19:18 följande:
    oj, aj, massera massera... har du värmedyna?
    Jo jag har masserat, haft vetekudden på o låtit sonen amma liite (håller på slutar amma) ändå är det rött o ömt. skall ta en panodil o hopp i säng snart tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9