Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Vilak butiker i göteborg säljer kikkid?

• SmillaMilla

Åhhh snälla håll era tummar för att min rutiga molo suite kommer i dag. Vill så gärna ha den innan jag åker till sverige, annars får jag den inte på 2 hela veckor. Längtar

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 08:11:28 följande:
    Hoppas! När och vaifrån beställde du?
    Från aeblomoster. men reklamerade för typ två veckor sedan. De skickade en ny i torsdags. Kanske lite väl optimistiskt att få den i dag.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 08:22:23 följande:
    Japp, det blir perfa! Jag har oxå klädbekymmer. Vi har beställt fotograftid, hur i hela världen ska jag kunna välja??!Vi skulle ha med 3-4 ombyten sa fotografen. OMG jag skulle behöva ha 30
     Tack för att du gav mig lite hopp. En timme till och posten är här
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 08:25:18 följande:
    Åh bara en timma. Tidig postis!
    Tidig? då är ju klockan halv 11 här.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-03-10 08:32:28 följande:
    Här brukar postis komma runt kl 10, hoppas han håller tiden idag också när det vankas paket
    Det är väll då den dröjer Vad väntar du på?
  • SmillaMilla

Okej ni snackar villervalla. hänger på.

jag är så sjukt sugen på det randiga som de har på sin hemsida, de regnbågsrandiga. Någon som vet om detta har kommit ut i butiken i göteborg, den i haga?

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-03-10 08:56:15 följande:
    Här blir man ignorerad så strår härliga till!Nå missade jag nåt igår när jag inte var här så mycket?
    haha vadå`? De är så snabba här så man hinner ju inte med
  • SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2008-03-10 08:59:59 följande:
    Kanon! Så utökar man det med flera namn, tex "ej Katvig, MOLO, POP, meandi, villervalla, idat" Tänk så många som kan se våran ullared body eller hemmasydda overall med fastlimmade stjärnor o tycker wow vilket fynd..
    haha viker mig av skratt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9