Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

belladona skrev 2008-03-29 20:38:10 följande:
    verligen har köpt mycket som jag blivet sugen på efter att har sett det där  vi borde alla få lite rabatt hos webb shoparna  när vi bidra till så många köp
    tänk på hur många smyg läsare den har som shoppar loss  efter att blivet inspirerade Skrattande
  • Rååsa Smurfen

fina barn i bild tråden som vanligt , isold2003 coola killar  och tinkerbell74 den är snygg den levis klänningen   jag har en sån okså  eller Tara har   Glad    kollade på den i flera månader innan jag köpte den med 30%   tyckte den var så dyr  runt 600 kr tror jag nypriset var

• Rååsa Smurfen
    Lina med Liten skrev 2008-03-30 22:54:58 följande:
    Tack alla för kommentarer om Thea i suiten Thea kommer inte att bli helt rosa men kanske ska man smyga ner ngt mer. Den rosa som katvig gjort i vår är riktigt fin!! Undra om man behöver ngt mer...
    hon var jätte fin i  den rosa katvig suiten  jag älskar råååsa  ,är mycket av katvig i den färgen nu här hemma Glad och mer ska det blir
  • Rååsa Smurfen
    Angelinah skrev 2008-03-31 08:06:38 följande:
    Å nu vaknade hoppingbegäret på en gång Har inte ens spanat på meandi:s sida förrän nu å jag vill ha MASSOR
    de har massor av fint denna kolektion mycket råååsa  om din tjej ska blir tjejig nu Glad
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-04-01 10:13:03 följande:
    Skaffade precis en, ska bara komma igång lite först
    är den på din sida  vill ju följa din blogg  kommer dock inte in till dig
  • Rååsa Smurfen
    Angelinah skrev 2008-04-01 20:07:34 följande:
    Gahhhhhh!! Mina katvigar ligger i botten på T   Lär bli brakförlust där öh
    de ökade lite nu  Flört
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-04-02 10:26:26 följande:
    2 röster på det då. (ni kommer inte göra Belladonna glad om ni får mig till att behålla det )Det känns som att linne+leggings kommer bli mer använt i sommar. Klänningen var lite lång och stor vid halsen. men såååå underbart söööööt ju. GAH! Jag vill ju behålla den också!
    nej just det Gråter säg bestämt  behåll klänning  utan att har tittat Skrattande
  • Rååsa Smurfen

alltså det poeitry linne med band finns ingenstans  att köpa Gråter ,fattar inte varför inte webb butikerna tagit in det  bara de vanliga ..

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-04-02 10:57:28 följande:
    det finns på lillamax fraktfritt
    rusade dit men minsta st var där 98 undra om det kan funka som klänning eller längre tunika ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9