Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-07 20:36:12 följande:
    One more suit hoppad!! velat ha den himlans länge iofs så de e ett efterlängtat genomtänkt köp *motiverar mitt varför* 
    Ser fram emot bild i bildis sen
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:38:56 följande:
    Så!! vem ska mer trycka på köp knappen ikväll då Nåt liiitet ska ni väl ha ändå va, en IdaT tröja... katvig body... molo strumps som inte finns.. *avskyr att hoppa ensam ju*
    Hade det dykit upp ett par IdaT Byxor med flodisar i rätt storlek hade jag tryckt snabbt på Köp nu knappen!
  • J essica

Ne nu ska jag umgås lite med sambon han ser lite ensam ut i soffan

Shoppa lungt nu... Eller INTE

• J essica
    Jen80 skrev 2008-03-08 19:32:55 följande:
    Ups, råkade fynda litepå Tradera igen. Nu måste jag skärpa mig, men trodde ju verkligen inte att jag skulle vinna på så låga bud ... Men men, nu vann jag iaf dessa:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=59522...www.tradera.com/auction/auction.aspxåste sluta kolla på Tradera nu ... Men visst blev det sjukt billigt för dem bägge?!?!
    Fiina och riktigt billiga
    Jag tror oxå jag vet vem som är i magen din
  • J essica

Inga fler som fått in nåt ida T?  Måste ju ha ett par flodisbyxor ju!

• J essica
    Duntoffla skrev 2008-03-09 16:07:32 följande:
    Tillbaka från simmet och Noel skrattade faktiskt lite idag tom.  Nä, nu får du sluta suktas! Ordern lagd på den gula. Fast den var jäkligt snygg!
    Vilken gula? Kativgen?
  • J essica

Angelinah: Söt Ida som alltid i Bt Det går bra för henne på eleraff ser jag

• J essica
    Angelinah skrev 2008-03-09 16:22:46 följande:
    Gör de   måste kika...Tack säger Ida
    Tror allt på en vinst för Ida
  • J essica

Duntoffla: Aha är själv sugen på boliersuiten men hade velat se hur färgen såg ut på nån annan bild än den sidan.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9