Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-08 11:31:48 följande:
    var tvungen att ge barnene mat Jag e lite shoppingsugen nu bombom har tyvärr ingen e butik. isabels feber gick faktiskt ner inatt, skumt. nästan 40grader igår och sen nästan inget idag men glad är jag
    sådär har mina haft nån gång också, det är så skönt när det bara försvinner men man e ju lite orolig att det ska komma tebax lika snabbt .
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-03-08 11:40:27 följande:
    ja man är ju det! jag vågar inte gå ut med dom idag i det fina vädret
    Här har vi grått, trist och duggregn. Ska strax å träna sen ska jag på me&i party så jag håler mig inomhus idag, garanterat.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-03-08 11:44:48 följande:
    gosmamman: sötisar du har i pop bildtråden
    Visst är dom fiiina Skrattande
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-03-08 11:58:45 följande:
    ja, det är det väl?! jodå
    Toppen, då aknske jag slårtill på mössorna ikväll Skrattande Nu ska jag hoppa i träningskläderna för gubben in var på väg hem från sin match.

Ses ikväll ladies
  • gosmamman

Godmorgon på er!

Var på me&i party igår, köpte först ett par rosa frotté byssor till stortjejjen men ska ta bort den beställningen för sen fyndade jag ju ett par pricktajts och ett par rosa velour tajts i "rea väskan" för 100 kr st så då behöver jag ju inte dom bysserna längre.

Jag var sååå sugen på frotté moln men jag vill inte köpa me&i´s moln för dom blir sååå himmla poppis. Anl till att jag köper lite dyrare kläder är ju för att jag gillar när mina ungar inte ser ut exakt som alla andras och i våran lilla håla är me&i jätte poppis.

Nä, ngt annat ska jag ha om jag inte får det på rea förståss Flört

• gosmamman
    jompa skrev 2008-03-09 08:38:17 följande:
    Kul med party. Förstår precis vad du menar, här har alla Lindex kläder och alla ser likadana ut, tycker det är så tråkigt.
    Ja, lindex är också väldigt vanligt här, nästan så att HM är mer orginellt just nu.

Jag gillar också lindex men bara vissa saker som passar att matcha till dom fina danskarna.

Men om nån här känner att dom vill lägga lite pengar så gör dom det på me&i eller pop så trotts att det är lite dyrt är det lite trist också.
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-03-09 08:40:13 följande:
    Ja vad har jag beställt, jo en Katvig body i grön/blått, en Kikkid velouromlott tröja, en Molo body i bubbelgumsfärger (orange/rosa) och en tröja i krusidull mönstret.
    fiiina plagg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9