Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-06 19:41:27 följande:
    Ja, starkare blå eller turkost är mer vår färg också tror jag.Tjolla-vad är det från Katvig som du vill ha? *nyfiken*
    Allt i grön-turkos går bra! ;-D
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

ÅÅ Angelinah I need You! Du som kan detta med hjälmmössor, vet du nån som passar till denna underbara jackan?

Nääe, det är inte till Milo Vi ska på dop nästa helg och denna jackan fyndade jag i Köpenhamn på halva priset, såklart måste lilla tösen ha en mösa till!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-06 19:56:08 följande:
    Alltså jag är så besviken på mina Hjort bodysar, inte alls bra passform på min smalis. Det värsta är väl att man inte får något för dem heller på T. Vet inte hur jag ska göra, de är ju jättefina men de bara hänger på henne.
    Åh vad trist... Är dom använda? Annars hade jag bett att få skicka tillbaka.
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-06 20:00:15 följande:
    hm... har det inte funnits en mössa i de färgerna  För mig jag sett en randig och en bubblig... kan kolla runt lite jag åxå..babyclothes? TS?
    Nope inget på babyclothes. Det behöver ju inte vara samma, men ngt som passar med dom färgerna!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-06 20:16:18 följande:
    hm.. kan funka
    Ja den skulle kunna funka. Jag lär ju inte hitta ngt i den lysande rosa som är i jackan, så jag får nog nöja mig med ngt sånt... Jag ÄLSKAR den rosa som bara lyyser!! SÅ fint! Men du, ska man ha storlek s då? det lilla livet är bara 39 i huvudet...

ÅÅÅ fina fina Maia i BT! Både ränderna och rutorna är ju helt underbara.
    Och Ilon är såå söt i sin hatt
    Å alla andra är ju oxå så fina, stackars tjejen med vattkoppor... *uhh*
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-06 20:23:48 följande:
    ja kör på den.. blir kanske svårt att hitta originalet hur gammal e lilla livet
    Hon blir 3 månader den 12 mars...  Såå liten o SÖÖÖÖT!  Men hennes huvud är såå litet, det var 33 när hon kom och nu var det 39...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-06 20:31:02 följande:
    Hm.. måste nästan va strlk S då va..
    Ja man tycker ju det... Fundersam M låter ju ganska stort. Och jag vet att hon behöver det typ nuu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9