Inlägg från: THEA och Grodan |Visa alla inlägg
  • THEA och Grodan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Åhhhhhh, massa fiiina villervalla!!! Blir nog ett Uni besök imorgon om det inte vräker ner snö

Tilde 980430 och Alexander 070818
  • THEA och Grodan

Jag=tråddödarenFörvånad

• THEA och Grodan

Godkväll girls!

Skall försöka läsa ikappGlad

Har det hänt något idag?

• THEA och Grodan

Jag gick från jobbet en dag och bara "kände" att det var en Alexander i magen. Kändes så självklart. Berättade det för sambon och det var det enda namnet som någonsin var på tapeten. Tur att det inte blev en flickaFlört

• THEA och Grodan

Någon som har sett nya Villervalla IRL?

• THEA och Grodan
    NovJenny skrev 2008-03-18 22:27:18 följande:
    Nej, men jag skrev här innan att kidzshop.jetshop.se/ har de på bild om du missat det.
    Tack! Håller på att läsa igenom dagens tråd, men det tar lite tidGlad
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2008-03-18 22:48:57 följande:
    ska vuí ta en runda i stan i helgen? vet du vilka tider det är öppet nu när det är påsk och så?
    Jag kan tyvär inte eftersom vi åker till mina föräldrar imorgon och kommer hem på söndag. Skall vara där över påsken så jag har inte alls kollat tiderna. Misstänker att det är ganska stängt eller i allafall begränsade öppettider. Nästa helg tänkte jag ta en runda, har nämligen upptäckt att jag nästan inte har några kläder i stl 74 till Alex och Tildes garderob sjönk drastiskt efter utrensning av två fulla pappkassar som var för småFörvånad
  • THEA och Grodan
    svischan skrev 2008-03-18 09:38:18 följande:
    Godmorgon! Helt OT, men vad händer om man glömmer att anmäla sjukt barn? Jag var hemma med dottern igår och kom på nu precis att jag inte anmälde till försäkringskasssan igår. Gjorde det nu och begärde hem pappersblankett, men kan jag få ersättning för gårdagen tros???Manda är piggare idag iaf och sitter just nu och öppnar och sätter ihop alla papperspåskägg som togs fram igår. Jättebra leksaker, rekommenderas=) Hon har för övrigt på sig grönrandigt katvigset och utanpå det jeansklänning från HM.
    Om du ej fått svar så har detta hänt mig ett par gånger och då har jag skrivit att jag ej kommit fram på deras telefon, detta händer ju för jämnan. Har inte varit några problem. En annan gång så skrev jag att jag inte haft möjlighet att ringa eftersom dottern var så sjuk, inga problem det heller. Tror säkert att det funkar att bara skriva att du helt enkelt inte hade möjlighet att anmäla.
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2008-03-18 23:15:17 följande:
    åh sälj på tradera och åk sen ut och shoppa gärnet
    he, he, will doSkrattande
  • THEA och Grodan

Tycker också den sissta, men båda är fina! En sån skall jag köpa när nr 3 kommer

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9