Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Det är alltid lika skoj!! Men jag tyckte nog ändå att de kunde tagit in ännu mer *mycket vill ha mer
*
Var du förresten på Veras hus när de hade 20%? Jag hann tyvärr inte och klandrar mig lite ännu
Det är alltid lika skoj!! Men jag tyckte nog ändå att de kunde tagit in ännu mer *mycket vill ha mer
*
Var du förresten på Veras hus när de hade 20%? Jag hann tyvärr inte och klandrar mig lite ännu
Rosa/vit klänning har jag redan , men som du säger hade velouren varit underbar!! Vi får tjata
.
Så tyckte jag att det var dåligt i storlekar till min dotter som drar 110. Fanns i småfolk och något i Katvig, men inte så mkt mer...
Vi ¨år njuta så länge det varar !
Till mig sa de att de skulle komplettera med beställningar som skulle komma om ett par tre veckor... Håller tummarna för att det stämmer...
God morgon! Ja, ganska god är den iaf
Jojoa - Min dotter på 3½ år har 110/116, de sitter perfa på henne. Jag tycker de är ganska små i strl när man passerat de minsta.
Gud så fina!! Undra om de finns i mer pojkig färgkombo??
Usch så trist!
Jag håller förresten på att reklamera ett plagg till Matador. Men de säger hela tiden att de är överbelastade och tar allt i turordning. Nu har det gått två veckor?!?! Brukar de vara så struliga?