• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Alltså jag är så besviken på mina Hjort bodysar, inte alls bra passform på min smalis. Det värsta är väl att man inte får något för dem heller på T.
    Vet inte hur jag ska göra, de är ju jättefina men de bara hänger på henne.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-06 19:57:03 följande:
    Jag som precis satt i tankarna att beställa den turkosa hjort bodyn, men då kanske jag ska skippa den till min smalis då. Synd, tycker den är så fin.
    Ja den är verkligen superfin, så härliga färger. Men det är liksom ingen stretch i alls så de blir lite hängiga när man haft dem på ett tag.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-06 20:01:51 följande:
    Det är så trist när modellerna inte passar modellen Då skulle nog Hjorth passa min knubbis
    Du kan få köpa dem
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 19:58:28 följande:
    Åh vad trist... Är dom använda? Annars hade jag bett att få skicka tillbaka.
    Jag har tvättad dem och den ena har hon använt tyvärr, annars hade jag skickat tillbaka dem.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-06 20:03:01 följande:
    Ni som har katvig mössor, vilken strl ska man ha??? Finns det bara baby och child?? Är child för liten för storasyster? eller kan båda ha child? eller ska babban ha baby och storan child??Hängde ni med
    Child passar även en vuxen så den är nog inte för liten.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-06 20:10:32 följande:
    Jag köpte HM´s variant av skaljackan i ljusrosa, blev glatt överraskad när jag såg den.Letade fleecekläder som en galning på hm, lindex, åhlens mfl tills jag kom på att vi har ju några outlet butiker utanför stan och där hittade jag MASSOR med fleece. Köpte ett 2delat microfleece set helsvart tunt i figurnära modell.Köpte också en "WindStopper" fleece i samma ljusrosa som "skaljackan". Fleecekläderna var i märket begheera. Har inte gillat dom kläderna förr men massa fina fleece kläder hade dom i alla färger, storlekar och modeller.Jacka 298 kr2delad micro fleece 180krWS fleece 150Så allt detta fick jag för ca 600kr  Då har jag ju 200 kr kvar på det jag fick tillbaka för overallen och därför blir det då katvigmössor till
    Bra shopping där
  • jompa

Angelinah: Hur många dagar tog det för dig att få hem dina kläder från Babyfryd?

• jompa

God morgon alla glada

Fredag och det ser ut att bli ett underbart väder idag, måste shoppa massa Katvig idag tjejer.

• jompa
    jojoa75 skrev 2008-03-07 06:51:53 följande:
    Vad ska det bli för Katvig? *nyfiken*
    Några bodys och nån tröja och kanske lite strumps, men det beror på om vi är fler som beställer från Babyfryd, de har fraktfritt vid köp över 1500.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 07:38:05 följande:
    Nån som kan berätta hur lång/kort lev tid fresh har?
    Brukar väl ta 2-3dagar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9