Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Jag hade förresten fått ett mailsvar nu nyss om att de skickat mina bilder vidare till Molo. Verkar som att detta blir långdraget. Hur brukar MAtador avra med reklamationer annars?
Jag hade förresten fått ett mailsvar nu nyss om att de skickat mina bilder vidare till Molo. Verkar som att detta blir långdraget. Hur brukar MAtador avra med reklamationer annars?
Å nej! Vad tråkigt! De had eju mailat mina bilder till Molo nu, så jag lär väl få vänta ett par veckor till då
Jag har bara haft positiva upplevelser av Matador tidigare. Men man kanske ska beställa ngn annastans ifrån om det går efter denna reklamationen och era upplevelser .
Puh, tillbaka efter ett varv på ÖF och lite i stan.
Läste tillbaka ngn sida och såg att det diskuterades hur man kan trä i gummiband i mudden på velourbrallor. TIPS! Sitt inte och lägg ner jobb på att sy ihop resårbandet. Gör bara en kärringknut, den syns ändå inte inuti mudden. .
Är det någon som vet jag Zvartaliljan fått tag i den rosarandiga Katvigträjan med fickor fram??
Är så kär i Katvigs färger nu i vår ! Dottern har redan den rosarandiga klänningen, och ett par gula plagg, men jag kan nog inte bli mätt på dessa
.
Hua! Jag får tvångskela ungen . Tycker mest han river, nyper, drar och sliter... ÖVERALLT! Men jag antar att ni andra känner igen det
.
Överallt är de små liven också ju... Gäller att komma ihåg att stänga toalettdörren .
Lina med Liten skrev 2008-03-12 12:56:39 följande:
Kan tänka mig att badkaret låter kul!!
Här hade dottern tyvärr glömt att stänga toadörren i söndags... och vi hade inte uppmärksammat att hon hade kissat i pottan då hon brukar använda toan. Gissa vad som hände?? Ibland blir man ganska förtvivlad .
Lina med Liten skrev 2008-03-12 13:09:31 följande: