Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Morrn morrn!

jompa skrev 2008-03-07 08:13:44 följande:
    Nu har Nanoou lagt upp sina vårkläder på hemsidan.
     Då ska jag dit och kika lite. Har inte ett enda Nanoou-plagg.
  • Duntoffla

Zvartaliljan skrev 2008-03-07 08:00:40 följande:
    Jag beställde i tisdags eftermiddag och fick i onsdags Godmorgon förresten, som ni ser på mitt tidigare inlägg så blev det en tidig start idag också. Men hon sov i alla fall lugnt mellan 12-5 så jag fick sova 5 hela timmar utan att behöva stiga upp! MYCKET ovanligt! Men ack så skönt Nu börjar hon bli grinig igen o går runt med sin snutte men idag ska hon banne mig hålla sig vaken till Lunch!!!
    You Go Girl

• Duntoffla
    jompa skrev 2008-03-07 08:27:40 följande:
    Hahahahah men det är för att det är färgen oliv .  Nectarin var slut
     haha....ja, då är det inte så konstigt!
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 08:33:23 följande:
    Maia är fortfarande vaken
     Bra där!
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 08:38:24 följande:
    Godmorgon sötnosar! Jag har drömt om er inatt ÅÅÅÅ FLODIS POST IDAG!!!
     Morrn! Vad drömde du för knasigheter? Härligt med flodis-post!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 08:42:33 följande:
    Vi hade nån megaträff och alla hade tagit med sig alla danska kläder vi hade . Vi hade hyrt nåt hus men vi fick inte plats för alla kläder. Så, givetvis fick kläderna vara i huset och vi sov utanför . Alla var rörande överrens om att kläderna var viktigast.Herregud, jag får nog söka hjälp snart
     *Asg* Lite skadade är vi nog alltid!
  • Duntoffla

Kikar in mellan städandet.

OT- är det någon som vet någon bra barngarderob som inte är så hög? Vet att IKEA har en vit men jag skulle vilja se hur ex en ekfärgad ser ut då vi har en ekfärgad byrå.

Ännu en fråga till er som har molos gröna stjärnbyxor-är de stora i storlek? Med tanke på att suiten var det.

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-07 09:52:37 följande:
    Garderob har jag ingen aning om tyvärr... men molos gröna stjärnbyxor tycker jag e normala, Ida har 80 i sina å dom sitter som 80 brukar
    Tack! Kanske ska ta dem då. Suiten gick ut på Tradera. Känns bara dumt att ha en superstor suit liggandes ett halvår.
  • Duntoffla
    Funderar på att slänga ut den rutiga molosuiten på T också. Den är fin men jag är inte helt säker på att Noel gjorde sig så bra i den som jag trott. Å andra sidan får man väl inget för den nu heller. *funderar vidare*

Nu får fler butiker lägga upp IdaT. Vill ha flodhästshorts men kunna beställa molo samtidigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9