Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jag hade förresten fått ett mailsvar nu nyss om att de skickat mina bilder vidare till Molo. Verkar som att detta blir långdraget. Hur brukar MAtador avra med reklamationer annars?

Tildamamman skrev 2008-03-12 08:45:52 följande:
    Usch så trist!Jag håller förresten på att reklamera ett plagg till Matador. Men de säger hela tiden att de är överbelastade och tar allt i turordning. Nu har det gått två veckor?!?! Brukar de vara så struliga?
  • Tildamamman

Å nej! Vad tråkigt! De had eju mailat mina bilder till Molo nu, så jag lär väl få vänta ett par veckor till då

maugu skrev 2008-03-12 08:51:37 följande:
    Tyvärr-jag gillar inte Matador när det gäller reklamation..man får ligga på otroligt och de ber ej om ursäkt när de schabblade bort en beställning själva-kompensation-4 frimärken dvs returkostnaden för deras misstag..nej, de gillar jag inte..
  • Tildamamman

Jag har bara haft positiva upplevelser av Matador tidigare. Men man kanske ska beställa ngn annastans ifrån om det går efter denna reklamationen och era upplevelser .

NovJenny skrev 2008-03-12 08:53:52 följande:
    Jag ville reklamera byxorna förut.Men jag tyckte de krånglade till allt, de är inte så snabba om man säger så.Så jag struntade i det för jag kände att jag aldrig skulle få några nya byxor eller kompensation.Jag tycker de är så yra, glömmer betalningar och ber en göra om en beställning om man vill ha sina grejer, även fast man redan betalat o.s.v. Otrevliga mail har jag fått. Aja, andra har kanske trevligare erfarenheter.
  • Tildamamman

Puh, tillbaka efter ett varv på ÖF och lite i stan.

Läste tillbaka ngn sida och såg att det diskuterades hur man kan trä i gummiband i mudden på velourbrallor. TIPS! Sitt inte och lägg ner jobb på att sy ihop resårbandet. Gör bara en kärringknut, den syns ändå inte inuti mudden. .

• Tildamamman
    Jag vet inte om Lillebror tränar på att hångla med storasysters docka, eller om han kanske försöker få liv i henne med hjälp av mun mot mun metoden . Groteskt ser det ut iaf...
    jompa skrev 2008-03-12 12:48:20 följande:
    Ja du det är brorsans docka som hon lånar, ibland funkar den ibland inte.
  • Tildamamman

Är det någon som vet jag Zvartaliljan fått tag i den rosarandiga Katvigträjan med fickor fram??

Är så kär i Katvigs färger nu i vår ! Dottern har redan den rosarandiga klänningen, och ett par gula plagg, men jag kan nog inte bli mätt på dessa .

• Tildamamman
    Tveksamt va?? Fast ögonfransarna killar kanske gott i gommen ....?

Lina med Liten skrev 2008-03-12 12:52:04 följande:
    Intressant... hon kanske smakar gott??
  • Tildamamman

Hua! Jag får tvångskela ungen . Tycker mest han river, nyper, drar och sliter... ÖVERALLT! Men jag antar att ni andra känner igen det .

Överallt är de små liven också ju... Gäller att komma ihåg att stänga toalettdörren .

Lina med Liten skrev 2008-03-12 12:56:39 följande:

mmm slicka på ögonfransar... passa dig snart testar han dina med... du får ha skyddsglasögon när han vill kramas
  • Tildamamman
    Tycker nog som du att det är lika illa vad de än har på sig när de kryper. Vi har hund och det spelar ingen roll att jag dammsuger dagligen, Lillebror är lurvig jämt!! Men RIKTIGA karlar ska väl vara håriga ?!?!
    gosmamman skrev 2008-03-12 13:03:40 följande:
    Min kusin som har hund gillar dom inte heller för hon tycker hundhåren fastnar mkt mer på dom  än på vanliga bommul. Inget jag har märkt av dock (vi har dammråttor och katt)
  • Tildamamman

Kan tänka mig att badkaret låter kul!!

Här hade dottern tyvärr glömt att stänga toadörren i söndags... och vi hade inte uppmärksammat att hon hade kissat i pottan då hon brukar använda toan. Gissa vad som hände?? Ibland blir man ganska förtvivlad .

Lina med Liten skrev 2008-03-12 13:09:31 följande:

hmmm här gäller lägga ner toalocket.... Thea brukar krypa in och banka på badkaret...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9