Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-05 21:09:30 följande:
    här är en lite bättre bild
    sååå fint!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-03-05 21:30:08 följande:
    Jag fattar inte att de såg så små ut, ida e ju längre, alex både längre o lite rundare och angelin e ju både äldre o större så dom MÅSTE ju passa
    dom passar :)
  • RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2008-03-05 21:53:20 följande:
    Viken stk har Ida i sin KIK KiD?
    86 har hon, några cm över i grenen och låååååånga ben som det ska sys resår i :)
  • RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2008-03-05 21:57:22 följande:
    Hrm-då kanske min plutt klarar sig på 80-han har inte superlånga ben precis..härlig rosa färg
    hur lång e han? rätt smal va?

ja den rååååsa e underbar

väntar hem en röd i morrn åxå 
  • RååSa BuBBlan

just fått hem en sur jädra gubbe Fundersam

*fy för nyss hemkomna surisar*

ni e mycket trevligare så han kan sitta där o muttra!!

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-03-05 22:24:45 följande:
    Tack vännen! Jag är redan på gång med att få bort den. Blir så jäkla arg! Andra gången på en vecka nu och klantigt gjort är det också. Bägge annonserna! Puckon!
    va!! e den inte borta än???
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-03-05 22:29:36 följande:
    Jag fick tips från Angelinah igår. Mailade T idag och de har sagt att jag först ska maila säljaren själv och händer inget så går de in. Dessvärre tar ju allt tid och jag vill ha bort den nu! Om man nu ska sno, så sno snygg så att inte min sign syns. På den andra (förra bildtjuven) så står det ju i annonsen att varan är använd men på bilden (min bild) visades den som ny med etikett kvar. Hur klantiga får folk bli? Och hon sa att hon absolut inte tagit min bild... hoppas den annonsen ryker imorgon.Folk kan väl fråga.Sorry OT!
    öh hallå! vad ska säljaren göra då menar dom? de går väl inte att stänga en auktion med bud??
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:31:28 följande:
    nej men!! Surisar får sitta själva
    japp
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2008-03-05 22:31:49 följande:
    En liten OT fråga, men ni som lägger in mycket bilder. När jag lägger in bilder i mitt galleri ser de helt koko ut tills man klickar på dem. Varför blir det så? Vad ska man göra?
    Menar du lite tillplattade och utdragna åt sidan, så ser mina likadana ut :)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-03-05 22:35:06 följande:
     Nope! Den första mailade jag säljaren som påstod att hon inte tagit min bild. har anmält den men inte hört ngt än. Den igår mailade jag Tradera direkt. Fick svar idag att jag måste maila säljaren själv först och be denne stänga auktionen. Annars kommer Tradera göra det men då behövs min bild högupplöst (bifogade den jag lagt upp men den är ju minskad för att få plats inom deras normer) och jag sparade ju inte den högupplösta utan bara den jag redigerat och förminskat. Hoppas att det går ändå. Inget ljud från säljaren än.
    återigen, inte sjutton kan man väl stänga sin egna auktion med bud???

då ska jag avsluta mina auktioner som går dåligt i fortsättningen en min innan avslut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9