Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold2003 skrev 2008-03-05 22:37:42 följande:
    God kväll! Så mycket fint i bildtråden! Jag vet itne var jag ska börja med berömmet så det får nog bli bara stora solar till alla underbara modeller och fina kläder    Blir lite sugen på lite mer turkos/orange Katvig med.. Får väl se hur lillkillen passar idet, har ju en t-shirt på väg inom kort iaf. Misstänker att mina pojkar blir lite bleka i de färgerna bara.Man blir ju så glad av alla nya fina vårfärger!!
    God kväll!!

ja nu e det verkligen vår i bildtråden
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2008-03-05 22:36:17 följande:
    Ja precis så. Man ser ju typ inte huvudet på sonen
    inte mycket att göra, meningen e ju att man ska klicka upp dem å dom blir dom ju jättefina  :)
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:40:25 följande:
    De kan ju inte fattat att det låg bud på den... För det är ju som du säger... Säljaren kan inget göra!
    nä, eller hur!!

hoppades iofs de kanske va en ny funktion *räddare i nöden knapp*

"gahhhh min molo ligger på 7 spänn å så tryck på lilla knappen "
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-03-05 22:41:49 följande:
    Nej, jag tänkte inte ens på det. Har mailat dem nu och sagt det. De lär ju får stänga ner den. Dessvärre tror de väl att jag kommit över bilden någonstans "offentligt" om jag inte kan få fram orginalbilden men jag har alltid bara sparat den som jag minskat ner och slängt orginalstorleken. Hoppas det inte blir strul nu. Så irriterande när bilden finns i min burk.
    Jag hade inte den stora bilden kvar när jag anmälde, utan min bild från fl köposälj o den va rätt liten
  • RååSa BuBBlan
    Tildamamman skrev 2008-03-05 22:56:37 följande:
    Ja, jag tyckte mig också läsa det... Men även jag har förträngt slutsatsen. Att köpa 80, vet jag bara inte om jag vågar ??Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:15:36 följande:
    alltså jag tycker det är rätt stor skillnad på höstens 86 o vårens 86, iofs e ju som sagt vårens inte tvättade än å de kan ju hända de drar ihop sig både på längd o bredd..

ida hade kunnat ha 80 på vårens tror jag!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-03-05 23:02:30 följande:
    Är det någon här som ha bild på barn i Molos röda/blå stjärnbody? Är sugen på att se hur den är på.
    vårens?

isfall har jag
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-03-05 23:02:30 följande:
    Är det någon här som ha bild på barn i Molos röda/blå stjärnbody? Är sugen på att se hur den är på.

chansar att de  vårens du vill se  :)
  • RååSa BuBBlan
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:02:36 följande:
    Hm, det här var kvällens kluring... Ska du tvätta i dagarna ;-D??Bra val att joina oss förresten!! Sura gubbar kan man slänga ut i garaget !
    japp, blir nog en suit som åker i tvätten i morrn tror jag..

ja just nu förtjänar han en plats bland bävrarna i skogen.. eller var dom nu lever o bor
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-03-05 23:07:53 följande:
     Tack! Det var precis den! Den är ju snygg alltså. (fattar inte vad Molos stjärnor gör med mig)
    urfin e den...

å jag e sååå lycklig att po.p verkar ha fått in ränder i just bodyns färger *shyssta combos*
  • RååSa BuBBlan
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:08:17 följande:
    Åja , ett par att byxa behövs väl.... Man skulle kanske smyga ner ett par i din brevlåda och se om det uppstår kaos .
    ha ha ha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9