Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Bibbilina skrev 2008-03-06 18:35:08 följande:
    Någon som kan upplysa en okunnig, mala är danskt va? Hur är dom i storlekarna? Och så kik-kid iofs inte danskt men ni kanske har koll ändå deras kattmössa är den liten i storlen? Har för mig att kik-kid är små men det kanske inte gäller deras mössor?
    suits är normala...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-03-06 18:50:57 följande:
    Tillbaka efter idogt letande efter långärmad svart tröja att ha under för stor body men det fanns bara småttestorlekar kvar Fick i alla fall tröstshoppa ett par randiga byxor på Lindex plus att min Katvigjacka från TS kommit så lite glad är jag i alla fall även om "problemet" kvarstår.Så fina barn i BT! Gillade verkligen Kikkid kepan!
    vad e det för ngt du söker??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll! *Smyger in m nga ballerina i handen och en kopp te*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-03-06 21:27:16 följande:
    Mäh! Du delar väl med dig!? Är grymt godissugen. Lilly har tillväxtperiod och ammar hela tiden nästan! Nu vill jag ha gottaaaa!
    Självklart!! *hämtar nga till*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-03-06 21:33:19 följande:
    *harkel* hämtar MÅNGA till menar du väl?!
    förlåt...du är ju ammande mamma m godis-noja...självklart hämtar jag hela paketet
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 21:41:37 följande:
    Envis tösabit!! Förstår, Milo hade aldrig heller gått med på det där. Han dunkar huvudet i kudden för att inte somna på kvällarna hur trött han än är. Konstigt att dom ska kämpa emot så, det som är såå skönt att sova!
    Haha...Thea slår med kudden i madrassen när hon int evill sova... Håller med dig, förstår de int ehur sköööönt det är att sova
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-03-06 21:45:31 följande:
    fyyydå, sitter o grinar som en lite unge här. Såg på private practice och 2 kvinnor fick veta att deras halvårsbebisar var förväxlade.Ingen av dom ville byta tillbaka, dom älskade ju barnet dom redan hade men bytte iaf för att lagen sa det.Jag skulle aldrig kunna byta tillbaka om nån sa att bebben inte var min.Sorry mitt OT men jag blev så upprörd
    Usch vilken mardröm!!! Jag skulle avlida om jag va tvungen att lämna bort Thea... Eller så skulle jag rymma med henne 
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9