-
Åhh det är så fint. Svea har en omlott tröja som bara ligger och väntar på att hon skall växa lite till.Jen80 skrev 2008-03-04 20:41:27 följande:Oj, glömde ju länken :www.tradera.com/auction/auction.aspx...
-
Bytte presbild!
-
Åh GRATTIS!Angelinah skrev 2008-03-05 07:24:37 följande:go morron på er...Här vaknar man å öppnar mailen, å de första mailet man fått e ett presentkort på funkybaby, Ida vann 300 :- i deras bildtävling TJOHOOO!!!Vad ska Ida få för fint då? Terezita--- Uuuuuuursöta lilla gossen i BT!!, Såååå coool
-
Ja när ni ändå snackar om me&i så höll ju jag också ett. Gu vad jag handlar därifrån, det är farligt att ha en vännina som säljer dessa kläder. Till och med smabon gillar dem och tvingade mig att köpa en klänning.
Detta har jag köpt hitils:
Svea:
moln singoalla rosa med tillhörande sjalett och haklapp
godisrotte tunika/klänning rosa med sjalett
gul kakelklänning (sambons val)
brun solhatt
Anton:
randiga byxor i orange/blå
swettisjacka blå/orange
t-shirt med grävskopa
gröna knickers -
jo jag älskar dem verkligen, såå sköna.isold2003 skrev 2008-03-05 09:54:42 följande:Svettisjackorna är jättebra! I vår var det ingen färg som föll mig i smaken men den från i höstas räcker hela våren så det gör inte så mkt
-
Åhh fina saker! ser fram emot bilder sedan.lillronya skrev 2008-03-05 10:08:58 följande:Jag har också beställtkorvtröja till Aliciagrodgrimaser turkos till MichaelaMolntunika och smulantrja till Nikitaråttklänning och scarves till Anjelinbruna canvasbrallor och råttbody och strumpor till EmilioDet var nog allt för denna gången.
-
Åhhh glad. I dag kom postis med ett par molo byxor. Gröna med vita ringar
Så fina. Tack maugu.
-
Åhh den var ju snygg på dig!tvåsmå skrev 2008-03-05 10:54:22 följande:Halloj!Skrev igår om hur stor jag tycker Molos poetry-tröja i storlek 128 cl är. Provade den själv.... här är bilden. Ja lite tajt är den men ändå. OBS jag är varken liten eller smal (vilket kanske syns alltför tydlig på bilden www.familjeliv.se/hem/tvasma/gallery/phpvzw1f...
-
Nu behöver jag er hälp snabbt! Har en rosa kikkid frotedräkt i kundkorgen. Visst var de ganska små? Stl 80 kanske passar bra på min tjej som är ca 69 cm lång?
-
oj då. kanske inte alls passar min tjej då som är lång i livet och korta ben.Tjollabolla skrev 2008-03-05 13:51:27 följande:Benen är grymt långa, men från nacke till gren är dom ganska korta. Konstiga i storlek. Det beror på hur mkt tyg du "står ut med" längst ner.