Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-05 12:31:18 följande:
    Vad lugnt det var här idag.Är tillbaka efter prommis, dagishämtning och lunch Sitter och funderar på min body från Molo, den krusiduliga, vill nog hellre ha den i tröja men tror ni man kan få ett bra pris för den på T?
    Vilken är den krusidulliga?

Har också varit ute en sväng. Nu sover de små i vagnen och mamman sitter framför datorn och käkar ostbågar. Mmmmmmmmm
  • lillronya
    jompa skrev 2008-03-05 12:39:14 följande:
    Denna är det.
    Den var ju söt. Går säkert lätt att sälja.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-03-05 13:45:39 följande:
    Nope jag ska inte ha en sån..........eller.
    Jag sitter också här och har bestämt mej för INTE!
    Svårt i denna tråden.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-03-05 13:51:23 följande:
    Precis, och så sitter alla och pratar om den fantastiska dress så man blir galen Men jag ska vara stark denna gången, ska vi hjälpa varandra?
    Ja det gör vi. Våga vägra kikkid-dressen.
  • lillronya
    isold2003 skrev 2008-03-05 14:09:17 följande:
    Tillbaka från Eskilstuna och Lilla Max. Det blev den fina turkos/gröna velourjackan och så en verktygströja till stora killen. Han blev jätteförstjust i den. Och så mera shorts från Eleraff. Det skiljer en cm i midjestorlek och på längden mellan 92 och 104..Angelinah, Så fin Ida är i rosa KIK-KID!! Helt underbar!Och detsamma med Milo i Småfolksdressen, toppenfin!!Jag förstår verkligen inte hur Jompa och Lilronya kan vägra KIK-KID dress?!
    För min del hänger det enbart på pengar och att vara kärringen mot strömmen.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-03-05 13:57:58 följande:
    Så fina dina knattar är i BT! Uttrarna är ju underbara!
    Tack!
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 17:53:15 följande:
    sorry, hippo shortsen men det är stl 80 90 100 110 120 Nån MÅSTE ju ha denna www.freshmilk.se/product_info.php... 
    Den var ju jättesöt!!!
    Vi har ju igelkottarna... Måste nog ha nån kortärmad också....
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-03-05 18:55:21 följande:
    Gokväll, nu klampar jag in med andan i halsen och vill ha lite hjälp.Var idag till pop och lämnade in dotterns overall som spruckit i tyget nära sömmarna, gick ju inte att byta då alla overalls var slut. Fick tillbaka pengarna (800kr) men nu ångrar jag att jag inte behöll overallen och lagade den ist.Det fanns inte en enda overall i stl 110 i hela kupolen (shoppingcentrat) .Tänkte då att dotterns halvrisiga 2delade skidset får hålla i en månad till för sen är det ju vårjacka som gäller.Gick då tillbaka till pop för att kolla på skaljackorna men va fan!!! 800kr för en skaljacka UTAN FLEECE .Hade fleece jackan ingått så hade jag köpt den men nån jäkla måtta får det väl vara, jag är inte gjord av pengar.Hittade en liknande jacka på lindex men 500kr för en lindexjacka tyckte jag också var dyrt när det "bara var lindex".Jackförslag alltså, ngt mellanting vår/höst. Vanlig vind/regn jacka har hon så det ska vara lite foder helst och gärna fleece.Vanligt 2delat fleece set vill jag också ha till humant pris då det inte fanns nån stans heller
    På H&M såg jag jackor som verkade som pop:s skaljackor. Fanns även byxor till. Jackorna kostade 298 kr. Såna ska jag satsa på till några av mina barn. Fleece brukar finnas på H&M det med, men jag har inte kollat. 
  • lillronya
    jompa skrev 2008-03-05 20:21:48 följande:
    Hejda dig kvinna I alla fall till nästa vecka Såg faktiskt den jackan hos Kaptenen när jag var där sist.
    Har du koll på hur materialet är i jackan? atten o vindavvisande eller bara fin?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9